Blog

- blog o efektywnej sprzedaży w internecie

5 przydatnych list remarketingowych w kampaniach reklamowych

Przeczytasz w 4 min.

  W idealnym świecie e-commerce użytkownik wchodzi na naszą stronę, dodaje produkty do koszyka i dokonuje zakupu. W realnym – użytkownik odwiedza wiele witryn jednocześnie, korzysta z porównywarek cen, dodaje produkty do koszyka po czym opuszcza nasz sklep, wyszukuje promocje i czeka na rabaty przez co czas od dodania produktów do koszyka a dokonaniem zakupu …

5 przydatnych list remarketingowych w kampaniach reklamowych Read More »

Czytaj dalej

09.11.2018
  • Adwords
  • E-marketing
  • Sieć reklamowa
  • Sieć wyszukiwania

Jak wynik jakości wpływa na skuteczność kampanii Google Ads?

Przeczytasz w 4 min.

Jeśli chcesz tworzyć skuteczne kampanie Google Ads w modelu PPC, czyli modelu płacenia za kliknięcie, najpierw musisz dobrze zrozumieć czym jest wynik jakości (ang. quality score). Dlaczego? Ponieważ wynik jakości ma ogromny wpływ na efektywność i skuteczność Twoich płatnych kampanii w sieci wyszukiwania.

Czytaj dalej

07.11.2018
  • E-marketing

Google kończy z Google+ – czy będzie miało to wpływ na SEO?

Przeczytasz w 3 min.

Kiedy w 2011 roku Google ogłaszał premierę własnego serwisu społecznościowego Google+, reklamował go jako konkurencję dla istniejącego już od 3 lat Facebooka. Teraz, po 7 latach istnienia, Google+ odchodzi do lamusa w cieniu afery związanej z wyciekiem danych osobowych użytkowników portalu, o którym doniósł Wall Street Journal.

Czytaj dalej

10.10.2018
  • E-marketing
  • SEO

Jak i dlaczego warto zaimplementować Timer Trigger?

Przeczytasz w 4 min.

Chcesz odpalić na swojej stronie skrypt lub zaimplementować popup, który będzie wyskakiwał dopiero po określonym czasie? Jeśli tak, musisz poznać działanie Timer Trigger’a.

Czytaj dalej

22.05.2018
  • Analityka

Jak mierzyć głębokość scrollowania strony, dzięki Google Tag Manager i Google Analytics?

Przeczytasz w 6 min.

Mierzenie głębokości scrollowania strony to istotny element w śledzeniu zaangażowania jej użytkowników. Dzięki mierzeniu tego wskaźnika łatwiej ocenisz, m.in. czy potencjalni Klienci znajdują interesujące treści w witrynie. Jak zatem mierzyć głębokość scrollowania strony?

Czytaj dalej

12.04.2018
  • Analityka

Najnowsze wpisy

wave
google opinie

Na podstawie 45 opinii