Performance-SEO–nowa-usługa-pozycjonowania

Performance SEO – nowa usługa pozycjonowania dla średniej wielkości sklepów internetowych

Performance-SEO–nowa-usługa-pozycjonowania

Wprowadzamy nową usługę pozycjonowania dla branży e-commerce. Produkt pod nazwą Performance SEO, kierujemy do średniej wielkości sklepów internetowych.

Read more
gotowidopomocy-Dołączamy-do-akcji-Legii

#GOTOWIDOPOMOCY. Dołączamy do akcji Legii

gotowidopomocy-Dołączamy-do-akcji-Legii

Słyszeliście o akcji #GOTOWIDOPOMOCY? Jej celem jest otoczenie mieszkających na terenie Warszawy seniorów wszechstronną opieką podczas pandemii koronawirusa. Organizatorami akcji są: Fundacja Legii i Legia Warszawa. My też zostaliśmy częścią legijjnego teamu i dołączamy do grona firm, które wspierają akcję.

Read more
Google-sugeruje-wyszukiwania-na-podstawie-aktywności

Google sugeruje tematy wyszukiwania na podstawie ostatniej aktywności użytkowników

Google-sugeruje-tematy-wyszukiwania-po-ostatniej-aktywności

Google coraz lepiej wykorzystuje zbierane o użytkownikach dane. Kilka dni temu, wyszukiwarka uruchomiła funkcję sugerowania użytkownikom tematy wyszukiwań na podstawie ich ostatniej aktywności. 

Read more
owy_format_reklam_produktowych_1

Google testuje nowy format reklam produktowych

Google testuje nowy format reklam produktowych

W ciągu kilku ostatnich miesięcy byliśmy świadkami wielu zmian dot. e-commerce w środowisku najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie.  Kilka dni temu, zespół SEMRush w Stanach Zjednoczonych zauważył nowy format reklam produktowych testowany przez Google. 

Read more
widoczność stron zespołów f1 w organicu infografika

Widoczność zespołów F1 w organicu [INFOGRAFIKA]

widoczność stron zespołów f1 w organicu infografika

Jeśli chcesz się dowiedzieć, który zespół #F1 ma najszybciej wczytującą się stronę www, ile ruchu organicznego miesięcznie pozyskują lub na jak dużo słów kluczowych się pojawiają w wyszukiwarce – sprawdź naszą infografikę.

Read more
rodzaje tekstów SEO i ich wpływ na pozycjonowanie

Rodzaje tekstów SEO. Jaki mają wpływ na pozycjonowanie?

rodzaje tekstów SEO i ich wpływ na pozycjonowanie

SEO opiera się w dużej mierze na tworzeniu i optymalizacji tekstów. Można powiedzieć, że wszystkie treści znajdujące się w sieci mają pośredni lub bezpośredni wpływ na pozycjonowanie poszczególnych stron internetowych. Każdy z nich spełnia jednak trochę inną funkcję. Poznaj podstawowe rodzaje tekstów SEO. Dowiedz się, czym charakteryzują się poszczególne teksty SEO, jakie jest ich przeznaczenie, a także gdzie je publikować.

Read more
czy-twoj-content-jest-interesujacy-dla-odbiorcow

Czy ktoś to w ogóle czyta? Sprawdź, czy Twój content jest interesujący dla odbiorców.

czy-twoj-content-jest-interesujacy-dla-odbiorcow

Jeśli zajmujesz się tworzeniem contentu, pewnie zastanawiasz się jak sprawdzić, czy treść, którą publikujesz ktokolwiek czyta oraz jak bardzo angażuje ona Twoich odbiorców. Skutecznym sposobem, aby to sprawdzić jest podpięcie bloga do Google Analytics.  To narzędzie pokaże Ci kim są Twoi „czytelnicy”, jakie mają potrzeby, oraz to, czy odpowiednio dostosowujesz do nich publikowane treści. W artykule, omawiamy kilka podstawowych wskaźników, które pomogą Ci sprawdzić, czy Twój content jest interesujący dla Twoich odbiorców.

Read more
Ikony-firm-w-wynikach-wyszukiwania-na-mobile

Google się zmienia. Ikony firm w wynikach wyszukiwania na mobile’u

Ikony-firm-w-wynikach-wyszukiwania-na-mobile

Reklamy w wyszukiwaniu mobilnym Google zmieniają wygląd! Wszystkie wyniki sponsorowane będą od tej pory oznaczane ikonami firm lub faviconami, które ustawią właściciele stron internetowych.

Read more
Kylie Jenner najmłodszą miliarderką świata. Oto dlaczego musisz być na Instagramie jeśli rozwijasz markę beauty.

Kylie Jenner najmłodszą miliarderką świata. Oto dlaczego warto być na Instagramie jeśli rozwijasz markę beauty.

Kylie Jenner to 21 letnia właścicielka marki kosmetyków Kylie Cosmetics, a także popularna na całym świecie influencerka na Instagramie, który  nie tylko nadał siłę rozpędu jej karierze, ale także dał wielką moc marce, którą rozwija. W tym roku Kylie Jenner stała się najmłodszą miliarderką świata.  Ten przykład dobrze pokazuje jaką siłę ma to medium, a także udowadnia, jak dobrze jego potencjał wykorzystują kobiety.

Read more
6 marketingowych wskazówek dla zakochanych w swoim e-biznesie

6 marketingowych wskazówek dla zakochanych w swoim e-biznesie

6 marketingowych wskazówek dla zakochanych w swoim e-biznesie

Z okazji Walentynek przygotowaliśmy artykuł dla właścicieli e-biznesów, którym los ich internetowych brandów nie jest obojętny. Oto 6 marketingowych wskazówek jak podkręcić wizerunek e-biznesu w Internecie i jak usprawnić komunikację z Klientami.

Read more