Kylie Jenner najmłodszą miliarderką świata. Oto dlaczego musisz być na Instagramie jeśli rozwijasz markę beauty.

Kylie Jenner najmłodszą miliarderką świata. Oto dlaczego warto być na Instagramie jeśli rozwijasz markę beauty.

Kylie Jenner to 21 letnia właścicielka marki kosmetyków Kylie Cosmetics, a także popularna na całym świecie influencerka na Instagramie, który  nie tylko nadał siłę rozpędu jej karierze, ale także dał wielką moc marce, którą rozwija. W tym roku Kylie Jenner stała się najmłodszą miliarderką świata.  Ten przykład dobrze pokazuje jaką siłę ma to medium, a także udowadnia, jak dobrze jego potencjał wykorzystują kobiety.

Read more
6 marketingowych wskazówek dla zakochanych w swoim e-biznesie

6 marketingowych wskazówek dla zakochanych w swoim e-biznesie

6 marketingowych wskazówek dla zakochanych w swoim e-biznesie

Z okazji Walentynek przygotowaliśmy artykuł dla właścicieli e-biznesów, którym los ich internetowych brandów nie jest obojętny. Oto 6 marketingowych wskazówek jak podkręcić wizerunek e-biznesu w Internecie i jak usprawnić komunikację z Klientami.

Read more

Maksymalizacja liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube

Nowość! Maksymalizacja liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube

Maksymalizacja liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube

Od lutego, Google udostępnił reklamodawcom opcję maksymalizacji liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube. Celem kampanii TrueView for Action jest przyciąganie potencjalnych klientów i kreowanie konwersji, dzięki dodawaniu do reklam video koncentrujących uwagę widzów Call-To-Action oraz tekstowych nagłówków.

Read more

Najważniejsze trendy w Google Ads na 2019

5 najważniejszych trendów w Google Ads na 2019

5-Najważniejszych-Trendów-Google-Ads-na-2019

Rok 2018 był czasem wielu zmian wprowadzanych przez Google do sieci reklamowej i sieci wyszukiwania. Były one szczególnie istotne zarówno dla agencji reklamowych, jak i ich klientów, ponieważ pociągnęły za sobą konieczność zmian w sposobie prowadzenia kampanii reklamowych w Google. Jakich zmian spodziewać się w Google Ads w 2019 roku, a także na co zwracać uwagę tworząc kampanie dla Klientów? Przedstawiamy 5 najważniejszych trendów w Google Ads na 2019.

Read more

Zmiany w Google Ads w listopadzie

Co w świecie PPC piszczy? – Listopad 2018


Google nie zwalnia tempa z wprowadzaniem zmian, o czym świadczą listopadowe nowości. Google wprowadził w listopadzie następujące Zmiany w Google Ads.

Read more

Web.dev i Google Lighthouse – Google udostępnia narzędzie do audytu WWW

Web.dev-i- Lighthouse- Google-narzedzia-audyt-WWW

Niedawno Google uruchomił nowe miejsce w sieci do nauki dla deweloperów stron internetowych – web.dev. Portal udostępnia narzędzie Google Lighthouse, które wykona podstawową analizę Twojej strony internetowej, a także podpowie Ci co oraz w jaki sposób możesz poprawić.

Read more

cztery-nowe-wskazniki-google-2018-ktore-pokaza-ci-pozycje-twoich-reklam-w-sieci-wyszukiwania

Cztery nowe wskaźniki Google, które pokażą Ci pozycje Twoich reklam w sieci wyszukiwania

cztery nowe wskazniki google-2018 ktor -pokaza ci pozycje twoich-reklam
Całkiem niedawno, bo 6 listopada 2018, Google ogłosiło wprowadzenie nowych wskaźników metrycznych dotyczących pozycji reklamy w wyszukiwarce, które pomagają z większą precyzją określić w jakich częściach strony wyników wyszukiwania była wyświetlana.

Read more

5 przydatnych list remarketingowych w kampaniach reklamowych

5 pryzdatnych list remarketingowych w kampaniach reklamowych

W idealnym świecie e-commerce użytkownik wchodzi na naszą stronę, dodaje produkty do koszyka i dokonuje zakupu.
W realnym – użytkownik odwiedza wiele witryn jednocześnie, korzysta z porównywarek cen, dodaje produkty do koszyka po czym opuszcza nasz sklep, wyszukuje promocje i czeka na rabaty przez co czas od dodania produktów do koszyka a dokonaniem zakupu się wydłuża.

Read more

Jak wynik jakości wpływa na skuteczność kampanii Google Ads?

Jak wynik jakości wpływa na skuteczność kampanii Google Ads

Jeśli chcesz tworzyć skuteczne kampanie Google Ads w modelu PPC, czyli modelu płacenia za kliknięcie, najpierw musisz dobrze zrozumieć czym jest wynik jakości (ang. quality score). Dlaczego? Ponieważ wynik jakości ma ogromny wpływ na efektywność i skuteczność Twoich płatnych kampanii w sieci wyszukiwania.

Read more

Zamknięcie Google+ - czy będzie miało wpływ na SEO?

Google kończy z Google+ – czy będzie miało to wpływ na SEO?

Kiedy w 2011 roku Google ogłaszał premierę własnego serwisu społecznościowego Google+, reklamował go jako konkurencję dla istniejącego już od 3 lat Facebooka. Teraz, po 7 latach istnienia, Google+ odchodzi do lamusa w cieniu afery związanej z wyciekiem danych osobowych użytkowników portalu, o którym doniósł Wall Street Journal.
Read more