widoczność stron zespołów f1 w organicu infografika

Widoczność zespołów F1 w organicu [INFOGRAFIKA]

widoczność stron zespołów f1 w organicu infografika

Jeśli chcesz się dowiedzieć, który zespół #F1 ma najszybciej wczytującą się stronę www, ile ruchu organicznego miesięcznie pozyskują lub na jak dużo słów kluczowych się pojawiają w wyszukiwarce – sprawdź naszą infografikę.

Read more
rodzaje tekstów SEO i ich wpływ na pozycjonowanie

Rodzaje tekstów SEO. Jaki mają wpływ na pozycjonowanie?

rodzaje tekstów SEO i ich wpływ na pozycjonowanie

SEO opiera się w dużej mierze na tworzeniu i optymalizacji tekstów. Można powiedzieć, że wszystkie treści znajdujące się w sieci mają pośredni lub bezpośredni wpływ na pozycjonowanie poszczególnych stron internetowych. Każdy z nich spełnia jednak trochę inną funkcję. Poznaj podstawowe rodzaje tekstów SEO. Dowiedz się, czym charakteryzują się poszczególne teksty SEO, jakie jest ich przeznaczenie, a także gdzie je publikować.

Read more
czy-twoj-content-jest-interesujacy-dla-odbiorcow

Czy ktoś to w ogóle czyta? Sprawdź, czy Twój content jest interesujący dla odbiorców.

czy-twoj-content-jest-interesujacy-dla-odbiorcow

Jeśli zajmujesz się tworzeniem contentu, pewnie zastanawiasz się jak sprawdzić, czy treść, którą publikujesz ktokolwiek czyta oraz jak bardzo angażuje ona Twoich odbiorców. Skutecznym sposobem, aby to sprawdzić jest podpięcie bloga do Google Analytics.  To narzędzie pokaże Ci kim są Twoi „czytelnicy”, jakie mają potrzeby, oraz to, czy odpowiednio dostosowujesz do nich publikowane treści. W artykule, omawiamy kilka podstawowych wskaźników, które pomogą Ci sprawdzić, czy Twój content jest interesujący dla Twoich odbiorców.

Read more
Ikony-firm-w-wynikach-wyszukiwania-na-mobile

Google się zmienia. Ikony firm w wynikach wyszukiwania na mobile’u

Ikony-firm-w-wynikach-wyszukiwania-na-mobile

Reklamy w wyszukiwaniu mobilnym Google zmieniają wygląd! Wszystkie wyniki sponsorowane będą od tej pory oznaczane ikonami firm lub faviconami, które ustawią właściciele stron internetowych.

Read more
Kylie Jenner najmłodszą miliarderką świata. Oto dlaczego musisz być na Instagramie jeśli rozwijasz markę beauty.

Kylie Jenner najmłodszą miliarderką świata. Oto dlaczego warto być na Instagramie jeśli rozwijasz markę beauty.

Kylie Jenner to 21 letnia właścicielka marki kosmetyków Kylie Cosmetics, a także popularna na całym świecie influencerka na Instagramie, który  nie tylko nadał siłę rozpędu jej karierze, ale także dał wielką moc marce, którą rozwija. W tym roku Kylie Jenner stała się najmłodszą miliarderką świata.  Ten przykład dobrze pokazuje jaką siłę ma to medium, a także udowadnia, jak dobrze jego potencjał wykorzystują kobiety.

Read more
6 marketingowych wskazówek dla zakochanych w swoim e-biznesie

6 marketingowych wskazówek dla zakochanych w swoim e-biznesie

6 marketingowych wskazówek dla zakochanych w swoim e-biznesie

Z okazji Walentynek przygotowaliśmy artykuł dla właścicieli e-biznesów, którym los ich internetowych brandów nie jest obojętny. Oto 6 marketingowych wskazówek jak podkręcić wizerunek e-biznesu w Internecie i jak usprawnić komunikację z Klientami.

Read more

Maksymalizacja liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube

Nowość! Maksymalizacja liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube

Maksymalizacja liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube

Od lutego, Google udostępnił reklamodawcom opcję maksymalizacji liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube. Celem kampanii TrueView for Action jest przyciąganie potencjalnych klientów i kreowanie konwersji, dzięki dodawaniu do reklam video koncentrujących uwagę widzów Call-To-Action oraz tekstowych nagłówków.

Read more

Najważniejsze trendy w Google Ads na 2019

5 najważniejszych trendów w Google Ads na 2019

5-Najważniejszych-Trendów-Google-Ads-na-2019

Rok 2018 był czasem wielu zmian wprowadzanych przez Google do sieci reklamowej i sieci wyszukiwania. Były one szczególnie istotne zarówno dla agencji reklamowych, jak i ich klientów, ponieważ pociągnęły za sobą konieczność zmian w sposobie prowadzenia kampanii reklamowych w Google. Jakich zmian spodziewać się w Google Ads w 2019 roku, a także na co zwracać uwagę tworząc kampanie dla Klientów? Przedstawiamy 5 najważniejszych trendów w Google Ads na 2019.

Read more

Zmiany w Google Ads w listopadzie

Co w świecie PPC piszczy? – Listopad 2018


Google nie zwalnia tempa z wprowadzaniem zmian, o czym świadczą listopadowe nowości. Google wprowadził w listopadzie następujące Zmiany w Google Ads.

Read more

Web.dev i Google Lighthouse – Google udostępnia narzędzie do audytu WWW

Web.dev-i- Lighthouse- Google-narzedzia-audyt-WWW

Niedawno Google uruchomił nowe miejsce w sieci do nauki dla deweloperów stron internetowych – web.dev. Portal udostępnia narzędzie Google Lighthouse, które wykona podstawową analizę Twojej strony internetowej, a także podpowie Ci co oraz w jaki sposób możesz poprawić.

Read more