Ikony-firm-w-wynikach-wyszukiwania-na-mobile

Google się zmienia. Ikony firm w wynikach wyszukiwania na mobile’u


Ikony-firm-w-wynikach-wyszukiwania-na-mobile

Reklamy w wyszukiwaniu mobilnym Google zmieniają wygląd! Wszystkie wyniki sponsorowane będą od tej pory oznaczane ikonami firm lub faviconami, które ustawią właściciele stron internetowych.

Największa zmiana w wyszukiwarce Google od 20 lat

Jak stwierdzili sami przedstawiciele Google’a jest to największa zmiana wprowadzona do wyszukiwarki od 20 lat. Od teraz, reklamy w wyszukiwarce Google będą opatrzone logotypami firm, natomiast wyniki organiczne specjalnymi faviconami, które każdy właściciel strony będzie mógł samodzielnie dostosować. Obok linków do stron bez zdefiniowanego faviconu będą widnieć ikonki kuli ziemskiej. Podczas testowania nowego rozwiązania, większość testerów przyznało, że dzięki wprowadzeniu ikonek, wyszukiwanie jest łatwiejsze i szybsze.

Nowy wygląd reklam ułatwia użytkownikom decyzję o kliknięciu

Logotyp źródła przy wyniku wyszukiwania ułatwi użytkownikom ocenę, czy warto w nie wchodzić. Ponadto, informacja o tym, że użytkownik ma do czynienia z reklamą będzie wyboldowana i napisana czarną czcionką. Wprowadzona zostanie także możliwość dodania większej ilości przycisków akcji, takich jak np. kup teraz lub odtwórz film.

Kiedy będzie można zobaczyć zmiany w wyszukiwarce Google?

Zmiany wprowadzone przez Google można już teraz zobaczyć w mobilnych wersjach wyszukiwarek, także w Polsce. Lada moment pojawią się na całym świecie.

Przeczytaj także