owy_format_reklam_produktowych_1

Google testuje nowy format reklam produktowych


Google testuje nowy format reklam produktowych

W ciągu kilku ostatnich miesięcy byliśmy świadkami wielu zmian dot. e-commerce w środowisku najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie.  Kilka dni temu, zespół SEMRush w Stanach Zjednoczonych zauważył nowy format reklam produktowych testowany przez Google. 

Jak wygląda testowany format reklamowy? 

Testowany format reklam produktowych składa się z dwóch dobrze znanych już elementów w środowisku Google: listy produktowej i bloku tekstowego niczym nieróżniącego się od standardowego rekordu w SERP. Treść bloku tekstowego zaciągana jest ze strony docelowej reklamy. Tworzy ją niebieski nagłówek i krótki opis. Mimo że tekst znajduje się na karcie reklam, przeciętny użytkownik może potraktować go jako zwyczajny wynik wyszukiwania.

wyglad-nowego-formatu-reklam-produktowych-google
Fanpage SEMRUSH, Facebook.com