Performance-SEO–nowa-usługa-pozycjonowania

Performance SEO – nowa usługa pozycjonowania dla średniej wielkości sklepów internetowych


Performance-SEO–nowa-usługa-pozycjonowania

Wprowadzamy nową usługę pozycjonowania dla branży e-commerce. Produkt pod nazwą Performance SEO, kierujemy do średniej wielkości sklepów internetowych.

Czym wyróżnia się Performance SEO?

Tworząc produkt Performance SEO, chcieliśmy, aby była to specjalistyczna i mierzalna usługa, której zakres znacznie różniłby się od standardowych ofert pozycjonowania dostępnych na rynku. Nowy projekt kierujemy do średniej wielkości sklepów internetowych będących na początku swojego rozwoju i potrzebujących wsparcia przy realizacji efektywnej strategii SEO.

Założenia Performance SEO opierają się na 4 filarach:

  • dostępności sklepu dla wyszukiwarek;
  • poprawie widoczności w kanale organicznym;
  • zwiększeniu liczby użytkowników;
  • generowaniu stabilnego i rosnącego przychodu.
performance-seo-korzysci-dla-klientow-e-commerce

Jakie są korzyści dla Klientów?

#Edukacja Istotnym elementem usługi jest przekazanie klientowi wiedzy z obszaru optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki i obowiązujących aktualnie trendów. Warunkiem i założeniem takiego podejścia jest maksymalne zrozumienie przez zespół Performance SEO podstawowej działalności, która generuje zysk w sklepie internetowym.

#KreacjaTreści #NaturalneLinki Kluczową metodą osiągnięcia wzrostów optymalizowanej witryny jest opracowywanie treści, które angażują użytkownika i rozwiązują jego problemy przy użyciu produktów dostępnych w optymalizowanym sklepie. Pozyskiwanie linków jest natomiast ukierunkowane na zachęcenie użytkowników do naturalnego dzielenia się przydatną treścią z innymi osobami, kosztem odejścia od sterowanego procesu generowania odnośników.

#MierzenieEfektów #Analityka #Optymalizacja To, co wyróżnia Performance SEO na tle innych usług pozycjonowania, to silne nastawienie na obszary, takie jak testowanie, mierzenie efektów, usuwanie barier użytkownikom oraz optymalizacja techniczna. Pilotażowy program wdrożeń w ramach projektu przyniósł wzrost widoczności w sklepach internetowych (od 1.9x do 3.9x), co przełożyło się na wzrost przychodów od 1.3x do 2.1x z ruchu organicznego.

Performance SEO to zespół specjalistów

Głównymi osobami odpowiedzialnymi za rozwój Performance SEO są doświadczeni specjaliści, którzy od lat zajmują się marketingiem internetowym – Łukasz Ziętek (analityka), Piotr Effler (content), Paweł Bareja (web development) i Przemysław Oskaldowicz (optymalizacja).

Dowiedz się więcej: Performance SEO