Blog

- blog o efektywnej sprzedaży w internecie

Nowość! Maksymalizacja liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube

Przeczytasz w 3 min.

  Od lutego, Google udostępnił reklamodawcom opcję maksymalizacji liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube. Celem kampanii TrueView for Action jest przyciąganie potencjalnych klientów i kreowanie konwersji, dzięki dodawaniu do reklam video koncentrujących uwagę widzów Call-To-Action oraz tekstowych nagłówków.

Czytaj dalej

13.02.2019
  • Adwords
  • E-marketing

5 najważniejszych trendów w Google Ads na 2019

Przeczytasz w 3 min.

Rok 2018 był czasem wielu zmian wprowadzanych przez Google do sieci reklamowej i sieci wyszukiwania. Były one szczególnie istotne zarówno dla agencji reklamowych, jak i ich klientów, ponieważ pociągnęły za sobą konieczność zmian w sposobie prowadzenia kampanii reklamowych w Google. Jakich zmian spodziewać się w Google Ads w 2019 roku, a także na co zwracać …

5 najważniejszych trendów w Google Ads na 2019 Read More »

Czytaj dalej

30.12.2018
  • Adwords
  • E-marketing

Co w świecie PPC piszczy? – Listopad 2018

Przeczytasz w 1 min.

Google nie zwalnia tempa z wprowadzaniem zmian, o czym świadczą listopadowe nowości. Google wprowadził w listopadzie następujące Zmiany w Google Ads.

Czytaj dalej

30.11.2018
  • Adwords
  • Sieć reklamowa
  • Sieć wyszukiwania

Web.dev i Google Lighthouse – Google udostępnia narzędzie do audytu WWW

Przeczytasz w 4 min.

  Niedawno Google uruchomił nowe miejsce w sieci do nauki dla deweloperów stron internetowych – web.dev. Portal udostępnia narzędzie Google Lighthouse, które wykona podstawową analizę Twojej strony internetowej, a także podpowie Ci co oraz w jaki sposób możesz poprawić.

Czytaj dalej

23.11.2018
  • E-marketing

Cztery nowe wskaźniki Google, które pokażą Ci pozycje Twoich reklam w sieci wyszukiwania

Przeczytasz w 2 min.

Całkiem niedawno, bo 6 listopada 2018, Google ogłosiło wprowadzenie nowych wskaźników metrycznych dotyczących pozycji reklamy w wyszukiwarce, które pomagają z większą precyzją określić w jakich częściach strony wyników wyszukiwania była wyświetlana.

Czytaj dalej

14.11.2018
  • Adwords
  • E-marketing
  • Sieć wyszukiwania

Najnowsze wpisy

wave
google opinie

Na podstawie 45 opinii