Blog

- blog o efektywnej sprzedaży w internecie

Wyszuka artykuł po słowie kluczowym:

Flash News: Koniec reklam w Gmailu!

Przeczytasz w 1 min.

Co się zmienia? Google wycofuje reklamy w Gmailu. Od kiedy? Od 1 lipca 2021 roku. Kampanie reklam w Gmailu będą miały status „tylko do odczytu”. Oznacza to, że po dniu 1 lipca, reklamodawcy nie będą mogli tworzyć nowych kampanii w Gmailu, ani wprowadzać zmian w istniejących już kampaniach (również edytować istniejących już reklam). Co zrobić, aby …

Flash News: Koniec reklam w Gmailu! Read More »

Czytaj dalej

10.12.2020
  • Adwords
  • E-marketing
  • Sieć reklamowa

Nowość! YouTube wprowadza reklamy audio, aby docierać do słuchaczy muzyki i podcastów

Przeczytasz w 2 min.

Jak podaje Google, ponad 50% zalogowanych użytkowników, którzy konsumują treści muzyczne w ciągu dnia, odtwarza ponad 10 minut treści muzycznych. To skłoniło Google do wprowadzenia nowego rozwiązania, dzięki któremu reklamy marek będą mogły być umieszczane obok określonych treści muzycznych. Nowy format reklamowy – reklamy dźwiękowe (YouTube Audio Ads), obecnie w wersji beta, ma zwiększać zasięg …

Nowość! YouTube wprowadza reklamy audio, aby docierać do słuchaczy muzyki i podcastów Read More »

Czytaj dalej

27.11.2020
  • Adwords
  • E-marketing
  • Sieć reklamowa

Problem duplikacji treści. Jak Google wykrywa duplikaty stron (duplicate content)?

Przeczytasz w 6 min.

Zarządzasz sklepem internetowym? Masz wrażenie, że coś jest nie tak z ilością ruchu, jaką pozyskujesz z Google? Przyczyną może być problem z niepoprawnym indeksowaniem duplikowanej treści na Twoje stronie. W tym artykule znajdziesz odpowiedź, dlaczego Google penalizuje wykryte duplikaty, w jaki sposób wykrywa je oraz jak sobie z tym poradzić. Zawarte w tekście informacje opracowane …

Problem duplikacji treści. Jak Google wykrywa duplikaty stron (duplicate content)? Read More »

Czytaj dalej

12.11.2020
  • SEO

Jak efektywnie zwiększyć sprzedaż na Allegro? Allegro Ads vs Promowanie ofert.

Przeczytasz w 9 min.

Allegro liderem e-commerce Z roku na rok Allegro odnotowuje coraz większy zasięg na polskim rynku e-commerce, który aktualnie wynosi ok. 65%1. Dla wielu sklepów internetowych obecność w serwisie już dawno stała się podstawowym źródłem transakcji. Ten stan rzeczy w najbliższym czasie zapewne nie ulegnie zmianie, a przynajmniej do czasu wejścia do Polski Amazon’a2 – światowego …

Jak efektywnie zwiększyć sprzedaż na Allegro? Allegro Ads vs Promowanie ofert. Read More »

Czytaj dalej

10.11.2020
  • Allegro

Czy SEO się opłaca? Obliczamy ROI z kanału organicznego

Przeczytasz w 7 min.

W Polsce obecnie miesięczna opłata za usługi SEO waha się od kilkuset do kilkunastu tysięcy złotych. To duża i normalnie przyjmowana przez rynek rozbieżność. Warto zaznaczyć, że średnio deklarowane wydatki na SEO stanowiły 21,5% ogólnego budżetu przeznaczanego na marketing online przez firmy w 2018 roku1. Uplasowało to usługę na drugim miejscu, tuż za wydatkami przeznaczonymi …

Czy SEO się opłaca? Obliczamy ROI z kanału organicznego Read More »

Czytaj dalej

28.10.2020
  • E-marketing
  • Firma
  • SEO

Najnowsze wpisy

wave