Blog

- blog o efektywnej sprzedaży w internecie

Nowość! YouTube wprowadza reklamy audio, aby docierać do słuchaczy muzyki i podcastów

Przeczytasz w 2 min.

Jak podaje Google, ponad 50% zalogowanych użytkowników, którzy konsumują treści muzyczne w ciągu dnia, odtwarza ponad 10 minut treści muzycznych. To skłoniło Google do wprowadzenia nowego rozwiązania, dzięki któremu reklamy marek będą mogły być umieszczane obok określonych treści muzycznych. Nowy format reklamowy – reklamy dźwiękowe (YouTube Audio Ads), obecnie w wersji beta, ma zwiększać zasięg …

Nowość! YouTube wprowadza reklamy audio, aby docierać do słuchaczy muzyki i podcastów Read More »

Czytaj dalej

27.11.2020
  • Adwords
  • E-marketing
  • Sieć reklamowa

Problem duplikacji treści. Jak Google wykrywa duplikaty stron (duplicate content)?

Przeczytasz w 6 min.

Zarządzasz sklepem internetowym? Masz wrażenie, że coś jest nie tak z ilością ruchu, jaką pozyskujesz z Google? Przyczyną może być problem z niepoprawnym indeksowaniem duplikowanej treści na Twoje stronie. W tym artykule znajdziesz odpowiedź, dlaczego Google penalizuje wykryte duplikaty, w jaki sposób wykrywa je oraz jak sobie z tym poradzić. Zawarte w tekście informacje opracowane …

Problem duplikacji treści. Jak Google wykrywa duplikaty stron (duplicate content)? Read More »

Czytaj dalej

12.11.2020
  • SEO

Jak efektywnie zwiększyć sprzedaż na Allegro? Allegro Ads vs Promowanie ofert.

Przeczytasz w 9 min.

Allegro liderem e-commerce Z roku na rok Allegro odnotowuje coraz większy zasięg na polskim rynku e-commerce, który aktualnie wynosi ok. 65%1. Dla wielu sklepów internetowych obecność w serwisie już dawno stała się podstawowym źródłem transakcji. Ten stan rzeczy w najbliższym czasie zapewne nie ulegnie zmianie, a przynajmniej do czasu wejścia do Polski Amazon’a2 – światowego …

Jak efektywnie zwiększyć sprzedaż na Allegro? Allegro Ads vs Promowanie ofert. Read More »

Czytaj dalej

10.11.2020
  • Allegro

Czy SEO się opłaca? Obliczamy ROI z kanału organicznego

Przeczytasz w 7 min.

W Polsce obecnie miesięczna opłata za usługi SEO waha się od kilkuset do kilkunastu tysięcy złotych. To duża i normalnie przyjmowana przez rynek rozbieżność. Warto zaznaczyć, że średnio deklarowane wydatki na SEO stanowiły 21,5% ogólnego budżetu przeznaczanego na marketing online przez firmy w 2018 roku1. Uplasowało to usługę na drugim miejscu, tuż za wydatkami przeznaczonymi …

Czy SEO się opłaca? Obliczamy ROI z kanału organicznego Read More »

Czytaj dalej

28.10.2020
  • E-marketing
  • Firma
  • SEO

Nowy tryb podglądu i debugowania w Google Tag Manager. Poznaj powód zmiany

Przeczytasz w 4 min.

Popularna platforma do zarządzania skryptami (tagami) na stronie internetowej – Google Tag Manager zyskała teraz całkowicie odnowiony tryb podglądu i debugowania. Stary vs Nowy, czyli dlaczego Google Tag Manager zmienił tryb podglądu? Opinie na temat nowego trybu podglądu Google Tag Managera (GTM) są podzielone. Spora część użytkowników przyzwyczajona do starej platformy wyraża się negatywnie na temat nowej wersji i zastanawia się, …

Nowy tryb podglądu i debugowania w Google Tag Manager. Poznaj powód zmiany Read More »

Czytaj dalej

22.10.2020
  • Analityka
  • E-marketing

Najnowsze wpisy

wave