Strategia marketingowa

W oparciu o analizę danych, przygotujemy skrojoną na Twoją miarę strategię marketingową. Sprecyzujemy cele do osiągnięcia i adekwatne wskaźniki ich realizacji. Efektem naszej pracy będzie media-plan, dzięki któremu wspólnie zbudujemy efektywną komunikację Twojej marki z Klientami.

audyt marketingowy
wave
strategia marketingowa

Dlaczego strategia marketingowa jest ważna?

Wszystkie działania marketingowe należy zaplanować w formie strategii marketingowej, a następnie wdrażać ją w życie. Praca bez strategii przynosi najczęściej słabe lub brak wyników. Prowadzenie działań marketingowych jest wówczas chaotyczne i nieprzemyślane. Stąd rodzi się ryzyko nietrafionych inwestycji.

wave

Z czego się składa strategia?

Przygotowanie strategii marketingowej zaczynamy od analizy Twojej oferty, marki, rynku, na którym działasz, otoczenia rynkowego, Twojej konkurencji, specyfiki rynku. Następnie przeanalizujemy, jak w Internecie zachowują się Twoi klienci (Twoja grupa celowa).

Na podstawie, zebranych danych oraz postawionych celów (sprzedażowych, ilościowych, jakościowych) przygotujemy strategię działań w Internecie.

składowe audytu
wave
zysk klienta

Co zyskujesz jako klient?

Dzięki temu, prowadzenie działań, monitorowanie efektów i korygowanie planu pod kątem realizacji celów będzie znacznie bardziej efektywne.

wave

Dlaczego my?

Jesteśmy praktykami biznesu i wszystkie nasze działania i rekomendacje oparte są o cele biznesowe. Stronimy od teoretyzowania. Tworząc strategię marketingową zawsze kierujemy się głównym celem: jak zaplanowane działania pozwolą w długim terminie rozwinąć zarówno markę jak i sprzedaż.

dlaczego
wave

Z jakich narzędzi korzystamy?

wave
google opinie

Na podstawie 45 opinii