Google tag manager

Google Tag Manager

Google Tag Manager to rozwi─ůzanie, a w┼éa┼Ťciwe narz─Ödzie maj─ůce g┼é├│wnie zastosowanie w marketingu digitalowym, chocia┼╝ mo┼╝e pos┼éu┼╝y─ç r├│wnie┼╝ do innych zastosowa┼ä. GTM bo tak potocznie si─Ö go nazywa (skr├│t od pe┼énej nazwy) to rozwi─ůzanie zar├│wno bezp┼éatne do zastosowa┼ä komercyjnych, posiadaj─ůce jednak szereg ogranicze┼ä oraz p┼éatne (w ramach pakietu Google Tag Manager 360) nie posiadaj─ů ogranicze┼ä. Dla wi─Ökszo┼Ťci opcja bezp┼éatna jest wystarczaj─ůca w wi─Öcej ni┼╝ 100%.

GTM to platforma o bardzo szerokim wachlarzu zastosowa┼ä, pocz─ůwszy od implementacji narz─Ödzi (tag├│w) analitycznych zar├│wno tych dostarczanych od Google jak i narz─Ödzi zewn─Ötrznych dostawc├│w (tzw. Third-Party Tag Support ) tj. Facebook, LinkedIn, Pinterest, Crazy Egg, Visual DNA, Turn, MouseFlow, HotJar oraz inne spersonalizowane tagi HTML i JavaScript, po mo┼╝liwo┼Ť─ç stworzenia spersonalizowanego kodu (html, css , js) na potrzeby manipulacji stron─ů (webserwisem), lub aplikacj─ů natywn─ů na IOS czy Android. To te┼╝ jeden z najwa┼╝niejszych element├│w samej us┼éugi (oraz jej przewagi nad innymi tego typu rozwi─ůzaniami), z punktu widzenia biznes├│w digitalowych w kt├│rych firmy posiadaj─ů zar├│wno strony internetowe jak i aplikacje na r├│┼╝ne platformy mobilne, a GTM wychodz─ůc naprzeciw, dostarcza zunifikowane rozwi─ůzanie, kt├│re zadzia┼éa zar├│wno na stronach www jak i w/w aplikacjach.

To co naprawd─Ö wyr├│┼╝nia GTM to jego mo┼╝liwo┼Ťci integracyjne z pozosta┼éymi narz─Ödziami ze stajni Google, kt├│re co tu du┼╝o nie m├│wi─ç s─ů kluczowym elementem ka┼╝dego marketingu digitalowego w polsce jak r├│wnie┼╝ na ┼Ťwiecie.

GTM to pot─Ö┼╝ne narz─Ödzie, kt├│re daje bardzo wiele mo┼╝liwo┼Ťci, u┼éatwiaj─ůc zarz─ůdzanie kodem na stronie bez fachowej wiedzy programisty i w wielu przypadkach ogranicza potencjalne koszty zwi─ůzane z dodawaniem lub usuwaniem kod├│w na stronie.

Nie ma jednak r├│┼╝y bez ognia kolcy :) bo w wielu przypadkach nieumiej─Ötne korzystanie z GTM wp┼éywa niekorzystnie na wyniki ÔÇťperformanceoweÔÇŁ maj─ůce dzi┼Ť kluczowe znaczenie w kontek┼Ťcie udzia┼éu wyszukiwa┼ä mobilnych, a w najgorszych przypadkach mo┼╝e doprowadzi─ç do awarii strony.

Najwa┼╝niejsze jest jednak to, ┼╝e bez zb─Ödnej interwencji programist├│w, zespo┼éu IT, czy innych struktur b─Ödzie mo┼╝na skonfigurowa─ç wszystkie potrzebne zdarzenia i przekaza─ç je do narz─Ödzia odpowiedzialnego za analityk─Ö, aby nast─Öpnie monitorowa─ç konwersje, transakcje, leady a co najwa┼╝niejsze zdarzenia na ┼Ťcie┼╝ce u┼╝ytkownika prowadz─ůce do samej konwersji aby m├│c nast─Öpnie podejmowa─ç decyzje biznesowe wp┼éywaj─ůce na przysz┼ée zyski dla firmy.

Z jakich narz─Ödzi korzystamy?

wave
google opinie

Na podstawie 45 opinii