Buzz marketing

Buzz Marketing

Buzz marketing jest jedną z technik marketingu wirusowego (viral marketing), która opiera się na maksymalizowaniu potencjału marketingu szeptanego. Jego istotą jest wywołanie ekscytacji społeczności znającej i korzystającej z produktu i ukierunkowaniem jej do dzielenia z innymi w różnych kanałach np. podczas klasycznej rozmowy w gronie przyjaciół i rodziny, jak również w świecie cyfrowym – od for i grup tematycznych, przez social media, a kończąc na publikacjach na własnych blogach czy stronach.

Celem buzz marketingu jest zwiększenie naturalnego zainteresowania wokół marki i produktu, który wejdzie do świadomości odbiorców i znajdzie się tak zwanej short liście wyborów, gdy tylko pojawi się u nich potrzeba zakupu. Należy pamiętać, że buzz marketing i viral marketing to podobne, ale nie tożsame byty. Pierwszy ma za zadanie tworzenie naturalnego podekscytowania, natomiast ten drugi służy do rozprzestrzeniania pretekstu przez odbiorców.

Ekspert Marki

Chcesz z Klientami nawiązać osobistą relację? A może poszukujesz osobowości dla Twojej marki? Dla naszych Klientów nawiązujemy współpracę z tzw. ekspertami marki.

Ekspert marki to influencer, osoba o dużym autorytecie, która publicznie deklaruje współpracę z danym brandem lub jest po prostu jego wiernym fanem. Główną rolą eksperta marki jest prowadzenie komunikacji z jej grupą odbiorczą.

Dzięki współpracy z ekspertem marki, Twój brand zyskuje twarz i osobowość, którą Twoja grupa docelowa może polubić lub się z nią zaprzyjaźnić.

Z jakich narzędzi korzystamy?

wave
google opinie

Na podstawie 45 opinii