Audyt marketingowy

Ocenimy efektywność Twoich działań online. Na podstawie zebranych danych analitycznych, przygotujemy rekomendacje dotyczące: stron WWW, UX, content marketingu, social mediów, kampanii reklamowych (np. Google Ads, FB Ads), pozycjonowania i innych.

audyt marketingowy
wave
audyt marketingowy

Dlaczego audyt marketingowy jest istotny?

W ramach audytu marketingowego, w sposób obiektywny ocenimy i podpowiemy usprawnienia Twoich obecnych i przeszłych działań marketingowych. Audyt umożliwia lepsze zrozumienie efektywności prowadzonych działań dzięki spojrzeniu “z boku”. Świeże spojrzenie pomoże nabrać innej perspektywy.

wave

Jaki jest zakres audytu?

Zakres takiego audytu ustalamy indywidualnie, ale najczęściej obejmuje on:

- analizę dotychczasowych działań reklamowych, wyników, kosztów, jakości efektów,

- analizę komunikacji wykorzystywanej w działaniach reklamowych, zarówno na reklamie bannerowej, mailingowej, jak i na stronie www.

zakres audytu
wave
zysk klienta

Co zyskujesz dzięki audytowi?

Na podstawie takiej analizy, przygotujemy raport z audytu w formie dokumentu, który zobrazuje sytuację, stan bieżący oraz przedstawi zalecenia do wprowadzenia optymalizacji, poprawy. Zaproponujemy różne usprawnienia, dzieląc je na szybkie tzw.: “quick wins” lub “low hanging fruits”, a także usprawnienia średnio i długoterminowe.

Nasi klienci korzystają z takich usług najczęściej w sytuacji objęcia stanowiska marketingowego w nowej firmie. Dzięki temu mogą liczyć na obiektywną analizę stanu faktycznego działań marketingowych i lepiej przygotować się do przyszłych działań.

wave

Dlaczego my?

Nie łączymy w jedno usług audytu marketingowego i prowadzenia działań marketingowych. Dzięki temu możemy pozostać obiektywni w realnej ocenie działań. Jesteśmy praktykami biznesu, dzięki czemu do audytu podchodzimy głównie z perspektywy korzyści biznesowych jakie audyt może dostarczyć marce.

dlaczego
wave

Z jakich narzędzi korzystamy?

wave
google opinie

Na podstawie 45 opinii