Audyt marketingowy

Ocenimy efektywność Twoich działań online. Na podstawie zebranych danych analitycznych, przygotujemy rekomendacje dotyczące: stron WWW, UX, content marketingu, social mediów, kampanii reklamowych (np. Google Ads, FB Ads), pozycjonowania i innych.

audyt marketingowy
wave
audyt marketingowy

Dlaczego audyt marketingowy jest istotny?

W ramach audytu marketingowego, w sposób obiektywny ocenimy i podpowiemy usprawnienia Twoich obecnych i przeszłych działań marketingowych. Audyt umożliwia lepsze zrozumienie efektywności prowadzonych działań dzięki spojrzeniu “z boku”. Świeże spojrzenie pomoże nabrać innej perspektywy.

wave

Jaki jest zakres audytu?

Zakres takiego audytu ustalamy indywidualnie, ale najczęściej obejmuje on:

- analizę dotychczasowych działań reklamowych, wyników, kosztów, jakości efektów,

- analizę komunikacji wykorzystywanej w działaniach reklamowych, zarówno na reklamie bannerowej, mailingowej, jak i na stronie www.

zakres audytu
wave
zysk klienta

Co zyskujesz dzięki audytowi?

Na podstawie takiej analizy, przygotujemy raport z audytu w formie dokumentu, który zobrazuje sytuację, stan bieżący oraz przedstawi zalecenia do wprowadzenia optymalizacji, poprawy. Zaproponujemy różne usprawnienia, dzieląc je na szybkie tzw.: “quick wins” lub “low hanging fruits”, a także usprawnienia średnio i długoterminowe.

Nasi klienci korzystają z takich usług najczęściej w sytuacji objęcia stanowiska marketingowego w nowej firmie. Dzięki temu mogą liczyć na obiektywną analizę stanu faktycznego działań marketingowych i lepiej przygotować się do przyszłych działań.

wave

Dlaczego my?

Nie łączymy w jedno usług audytu marketingowego i prowadzenia działań marketingowych. Dzięki temu możemy pozostać obiektywni w realnej ocenie działań. Jesteśmy praktykami biznesu, dzięki czemu do audytu podchodzimy głównie z perspektywy korzyści biznesowych jakie audyt może dostarczyć marce.

dlaczego
wave

Najczęsciej zadawane pytania o Audyt Marketingowy

Kto powinien skorzystać z usługi audytu marketingowego?

Audyt marketingowy warto przeprowadzić jeśli chcesz obiektywnie i niezależnie ocenić aktualne działania reklamowe pod kątem ich efektywności, kosztów, skuteczności. Najbardziej zalecany jest tym firmom, które nie widzą efektów z prowadzonych działań reklamowych. Audyt jest wskazany również wówczas kiedy obserwujesz stały wzrost kosztów lub brak wzrostu / spadki w sprzedaży online. Również warto przeprowadzić taki audyt w momencie kiedy obejmujesz funkcję marketingową w nowej firmie i potrzebujesz uzyskać niezależny obraz i raport z dotychczas prowadzonych działań.

Jaki jest zakres audytu marketingowego?

Zakres takiego audytu ustalany jest zazwyczaj indywidualnie, ale najczęściej obejmuje on: 1) analizę dotychczasowych działań reklamowych, wyników, kosztów, jakości efektów oraz ich skali; 2) analizę komunikacji wykorzystywanej w działaniach reklamowych, zarówno na reklamie banerowej, mailingowej, jak i na stronie www; 3) analizę strony www pod kątem jej aktualności i zbieżności z najnowszymi trendami (mobile friendly, spójność z algorytmami Google/Bing, wdrożone rozwiązania do optymalizacji konwersji)

Co zyskujesz dzięki audytowi?

Na podstawie takiej analizy, otrzymasz pisemny raport w formie dokumentu, który zobrazuje sytuację, stan bieżący oraz przedstawi zalecenia do wprowadzenia optymalizacji, poprawy. Otrzymasz wstępne rekomendacje usprawnień marketingowych, w podziale na szybkie tzw.: “quick wins” lub “low hanging fruits”, a także usprawnienia średnio i długoterminowe. Poza samym raportem uzyskasz od nas wsparcie przy wdrożeniu rekomendowanych zmian. Innymi słowy, nie zostawimy Cię samego z planem działania tylko wspólnie zajmiemy się jego wdrożeniem w życie.

Czy audyt marketingowy się opłaca?

Tak, jeśli patrzysz na marketing jako strategicznie ważny obszar działania Twojej firmy. Optymalizując działania choćby w obszarze Google Ads, Facebook Ads może uzyskać realne oszczędności wyrażone w złotówkach. Każdy raport audytu marketingowego zawiera również szacunkowe korzyści z wdrożenia zalecanych usprawnień.

Z jakich narzędzi korzystamy?

wave