Audyt SEO

Audyt SEO

Głównym celem audytu SEO jest znalezienie mocnych i słabych stron, szans, problemów i możliwości obecności Twojej marki w Internecie. Wiedza o nich posłuży w doborze odpowiednich narzędzi służących zwiększeniu widoczność strony internetowej.

Podstawą realizacji każdej strategii SEO jest przeprowadzenie kompleksowego audytu SEO. Jego celem jest analiza obecnego stanu witryny oraz wyznaczenie obszaru zmian i przydzieleniu zadań do realizacji. Zamawiając audyt SEO, otrzymujesz kompleksową analizę Twojej strony internetowej.

W ramach audytu SEO wykonamy dla Ciebie m.in. analizy:

  • odpowiedzi http serwera,
  • przekierowań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • kodu witryny,
  • użytych technologii,
  • czasu wczytywania stron,
  • dostosowania witryny do urządzeń mobilnych,
  • procesu indeksacji,
  • crawl budget,
  • widoczności,
  • ilości i jakości ruchu organicznego,
  • architektury informacji,
  • słów kluczowych,
  • metatagów w sekcji <head>,
  • danych strukturalnych,
  • ilości i jakości treści,
  • czynników odpowiadających za User Experience,
  • domen i linków przychodzących,
  • bezpośredniej konkurencji.

W rezultacie naszej pracy otrzymujesz dokument zawierający rekomendacje, uwagi, a także kompletną listę wyzwań i zadań, z którymi należy się zmierzyć w obszarze SEO, aby maksymalnie zwiększyć widoczność Twojej strony internetowej w sieci.

Z jakich narzędzi korzystamy?

wave