audyt analityczne

Audyt Analityczny

Przykładowy zakres audytu analitycznego dotyczącego konfiguracji i ustawień Google Analytics:

  • konfiguracji konta GA, usług, widoków oraz filtrów
  • konfiguracji celów/zdarzeń oraz lejków konwersji
  • Integracja z kontami AdWords/GSC
  • konfiguracja widoku userID, śledzenia międzydomenowego, konfiguracja wykluczeń śledzenia domen
  • konfiguracja enchanced e-commerce
  • konfiguracja ustawień sesji
  • konfiguracja źródeł organicznych
  • konfiguracja raportów niestandardowych
  • konfiguracja przekazywania danych poprzez measurement protocol
  • konfiguracja dostępu i użytkowników
  • rekomendacje dotyczące zbierania danych
  • rekomendacje dotyczące wykorzystania zmiennych niestandardowych
  • rekomendacje dotyczące śledzenia zdarzeń w serwisie
  • rekomendacje niestandardowych wdrożeń i konfiguracji
  • weryfikacja możliwość konta w zakresie dostępności danych dla modeli atrybucyjnych
  • analiza konfiguracji systemu w zakresie cofania danych statusowych

Przykładowy zakres audytu analitycznego dotyczącego konfiguracji i ustawień Google Tag Manager:

  • konfiguracja tagów, reguł oraz zmiennych
  • Konfiguracja tagach partnerów
  • konfiguracja dostępu do kontenerów
  • sprawdzenie dataLayerów oraz przekazywanych wartości (jeśli takowe są zdefiniowane)
  • weryfikacja dostępności userID w ramach warstwy danych
  • weryfikacja dostępności danych w ramach dataLayer infrastrukturalnych tj. hosty, lokalizacje użytkownika, identyfikatory infrastrukturalne sieci
  • rekomendacja konfiguracji tagów pod kątem bezpieczeństwa przepływu danych
  • sprawdzenie integracji z innymi narzędziami (CRM, optymalizacja konwersji)

Z jakich narzędzi korzystamy?

wave
google opinie

Na podstawie 45 opinii