Platformy sprzedażowe

Polskie i międzynarodowe portale aukcyjne to jeden z wielu kanałów sprzedaży na rynku e-commerce.

Dopasowanie odpowiedniej do Twojej branży platformy sprzedażowej, za pomocą której możesz sprzedawać swoje produkty, stanowi połowę sukcesu.

Nie czekaj, aż Klient sam do Ciebie trafi - wyjdź mu naprzeciw. Pomożemy Ci w tym!

Allegro Ads

Allegro Ads to dodatkowa reklama ofert zamieszczonych w serwisie Allegro. Dzięki niej Twoje oferty mogą być wyświetlane w najpopularniejszych miejscach na Allegro przed ofertami innych sprzedawców. Reklamy te pojawiają się w wynikach wyszukiwania na dwóch pierwszych i dwóch ostatnich pozycjach, po lewej stronie pod filtrami, a także na stronach przedmiotów z tej samej kategorii. System reklamowy Allegro Ads umożliwia także promocję Twoich ofert Allegro, wyświetlając linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, a także wyświetlając reklamy remarketingowe na Facebooku. W Allegro Ads podobnie jak np. w Google Ads rozliczasz się w modelu CPC, płacąc tylko za kliknięcie reklamy, a więc za potencjalnego klienta. Jeśli sprzedajesz swoje produkty w Internecie i chcesz dotrzeć ze swoją ofertą do większej grupy odbiorców, to nie sposób pominąć największą platformę handlową w Polsce, jaką jest Allegro. Obecnie, w swojej bazie posiada ona ponad 20 mln zarejestrowanych klientów. Dzięki wielu narzędziom wsparcia sprzedaży i promocji Twoich ofert, jakie oferuje Allegro oraz naszemu doświadczeniu w ich obsłudze, pomożemy wynieść Twoją sprzedaż na wyższy poziom.

Ceneo

Ceneo.pl jest drugim co do wielkości serwisem e-commerce w Polsce. Obecnie serwis ten pozwala nie tylko znaleźć produkt dostępny w różnych sklepach, sprawdzić opinie i porównać jego cenę, ale też bezpośrednio dokonać zakupu. Poza samą obecnością Twojej oferty w serwisie, oferuje on dodatkowe formy promocji takie jak: licytowanie pozycji, wyróżnienie, dodatkowy tekst przy ofercie, promowanie na stronie kategorii, boksy i kampanie reklamowe. Dzięki zastosowaniu właściwej ich kombinacji, bazując na naszym doświadczeniu, doprowadzimy do Twojego sklepu wartościowy ruch, który bezpośrednio przełoży się na większą liczbę transakcji.

Skąpiec

Skąpiec.pl jest jedną z pierwszych porównywarek cenowych w Polsce, a dzięki współpracy z Opineo.pl stanowi obecnie największą bazę opinii o produktach i sklepach w polskim Internecie. Poza samą obecnością Twojej oferty w serwisie, oferuje on możliwość dodatkowego ich promowania poprzez licytację, a także reklamy precyzyjnie kierowane na użytkowników zorientowanych na zakup. Dzięki ich umiejętnemu wykorzystaniu, bazując na naszym doświadczeniu, doprowadzimy do Twojego sklepu wartościowy ruch, który bezpośrednio przełoży się na większą liczbę transakcji.

eMag Marketplace

eMag Marketplace jest to platforma umożliwiająca sprzedaż produktów na jednej z największych platform e-commerce w naszej części Europy. Jej partnerzy mają pełną kontrolę nad strategią, ofertami i procesem dostawy. Bazując na dotychczasowej historii Twojej sprzedaży, tak dobierzemy produkty, które będą wyświetlać się na platformie, abyś zyskał kolejne stabilne źródło zamówień w swoim sklepie.

Amazon

Globalna platforma sprzedażowa, lider w liczbie użytkowników i sprzedanych produktów. Dzięki platformie Amazon w szybki i łatwy sposób uzyskasz dostęp do milionów kupujących z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Włoch i Hiszpanii.

Amazon, sprzedający jednocześnie pod własną marką i udostępniający stronę innym podmiotom, w roku 2019 wygenerował dzięki marketplace 58% obrotu czyli 160 mld dolarów.

Wystawiając produkt w serwisie Amazon masz możliwość dotarcia do milionów potencjalnych Klientów każdego dnia.

Zacznij z naszą pomocą skuteczną sprzedaż na Amazonie. Wyprzedź konkurencję zdobywając nowe rynki.

eBay

Warto pojawiać się ze swoimi produktami tam, gdzie są klienci, a na eBayu jest ich dużo. Międzynarodowa platforma łączy sprzedających i kupujących. eBay jest przyjazną platformą, dającą wiele możliwości kreacji oferty oraz dotarcia do zróżnicowanego Klienta.

Chcesz zacząć lub rozwinąć sprzedaż na rynkach międzynarodowych za pośrednictwem eBay? Zgłoś się do nas!

OTOMOTO

OTOMOTO to serwis ogłoszeniowy dedykowany branży motoryzacyjnej. Platforma dostosowana jest do potrzeb Klientów indywidualnych i biznesowych. Cennik podzielony jest na kilka pakietów według określonych specyfikacji, dzięki czemu możemy w precyzyjny sposób przydzielić Twój produkt do konkretnej grupy np. wg kategorii: osobowe i dostawcze, samochody i motocykle, części czy akcesoria. Od niedawna Klienci biznesowi mają także dostęp do skuteczniejszych narzędzi analitycznych i menedżerskich, dzięki czemu możemy jeszcze lepiej zarządzać Twoim biznesem. Ogłoszenia dodane w dowolnej kategorii w serwisie OTOMOTO, eksportowane są również do serwisu OLX.

OLX

OLX to platforma do kupowania i sprzedawania usług i towarów.

Użytkownicy tego serwisu mają do dyspozycji 15 głównych kategorii.

Możemy wypromować Twoje produkty na trzy sposoby: poprzez odświeżenie (ogłoszenie pojawia się ponownie na górze listy tak jak tuż po dodaniu go), umieszczenie produktu na górze strony (ogłoszenie wyróżnione będzie dostępne na górze wiele dni, w zależności od wykupionego pakietu), a także na stronie głównej serwisu (ogłoszenia pojawiają się na stronie głównej w określonej sekcji).

Serwis możemy wykorzystać także jako miejsce docelowe do kierowania reklam graficznych (sieć reklamowa Google) Twoich produktów czy usług.

Platformy Sprzedażowe

Platformy sprzedażowe przeznaczone są przede wszystkim dla przedsiębiorców prowadzących detaliczną sprzedaż produktów w internecie (e-commerce).

Aby zwiększyć generowane obroty, należy dodać produkty do platform sprzedażowych. Ekspozycja oferty w dodatkowych miejscach w Internecie przekłada się na dużo większą liczbę użytkowników trafiających na stronę i dokonujących zakupów.

Dla większości produktów w Polsce najlepszymi platformami wspierającymi sprzedaż będą Allegro, Ceneo i Skąpiec. W przypadku wyspecjalizowanego asortymentu np. części motoryzacyjnych pomocne okażą się serwisy OTOMOTO i OLX. Z kolei jeśli sprzedaż miałaby być prowadzona za granicą warto skorzystać z platform takich jak Amazon, eBay czy eMag.

Użytkownicy przeglądający i porównujący oferty w platformach sprzedażowych są na ostatniej prostej przed dokonaniem zakupu. Praktycznie od razu po rozpoczęciu działań powinny pojawić się widoczne efekty. Opłacalność sprzedaży zależeć będzie w dużej mierze od atrakcyjności samej oferty jak i właściwego promowania produktów wewnątrz platformy zakupowej.

wave
google opinie
gwiazdagwiazdagwiazdagwiazdagwiazda

Na podstawie 57 opinii

;