Content marketing

Ochrona Reputacji Marki

Masz do┼Ť─ç niesprawiedliwych opinii w Internecie? Chcesz poprawi─ç reputacj─Ö marki w sieci?

Pomo┼╝emy Ci zbudowa─ç pozytywn─ů relacj─Ö z potencjalnymi Klientami. Poprawimy tak┼╝e Twoj─ů widoczno┼Ť─ç i ┼Ťwiadomo┼Ť─ç marki. Klienci dowiedz─ů si─Ö o Twoich mocnych stronach.

Nasze dzia┼éania oprzemy na wcze┼Ťniej stworzonej, dedykowanej Twojej marce strategii. B─Ödziemy na bie┼╝─ůco monitorowa─ç pojawiaj─ůce si─Ö wzmianki na temat Twojej marki, reaguj─ůc na kryzysy oraz wzmacniaj─ůc pozytywne opinie. Specjalnie dla Ciebie, przygotujemy okresowy raport dotycz─ůcy reputacji Twojej marki.

Monitoring marki z Brand24

Wizerunek marki tworz─ů nie tylko spece od PR i marketingu, ale tak┼╝e ludzie, kt├│rzy na jej temat m├│wi─ů i pisz─ů w Internecie. W┼éa┼Ťnie dlatego, dla naszych Klient├│w, monitorujemy pojawiaj─ůce si─Ö o nich wzmianki w sieci.

Mierzymy opinie na temat produkt├│w, us┼éug, marek, a tak┼╝e sprawdzamy reakcje jakie wywo┼éuj─ů Twoje kampanie. Dokonujemy oceny, czy Twoja marka rozgrzewa umys┼éy i serca Twoich Klient├│w, czy mo┼╝e jest dla nich oboj─Ötna.

Dzi─Öki tej us┼éudze, poznasz sentyment opinii o Twojej marce, dowiesz si─Ö, kt├│rych komentarzy jest wi─Öcej, kto je pisze i w jakich miejscach w Internecie tocz─ů si─Ö najbardziej ┼╝arliwe dyskusje. Zacznij mierzy─ç sw├│j wizerunek!

Moderacja opinii i komentarzy

Masz k┼éopot z negatywnymi opiniami na temat Twojej marki? Nie radzisz sobie z niesprawiedliwym hejtem w sieci? W imieniu naszych Klient├│w prowadzimy dialog z Klientami, reagujemy na negatywne komentarze, a tak┼╝e neutralizujemy wszystkie nieuprawnione opinie, kt├│re wykraczaj─ů poza granice dobrego smaku.

Pomagamy zachowa─ç markom twarz w Internecie! Dzi─Öki moderacji opinii i komentarzy, masz mo┼╝liwo┼Ť─ç szybkiego reagowania na kryzysy wizerunkowe w Internecie, a tak┼╝e masz wp┼éyw na kierunek tocz─ůcych si─Ö dyskusji o Twojej marce.

Najcz─Ösciej zadawane pytania o Ochron─Ö Reputacji Marki

Czym jest i jaka mo┼╝e by─ç marka Twojej firmy?

Marka to suma wielu element├│w, kt├│re wp┼éywaj─ů na to, jak Twoja firma jest postrzegana przez konsument├│w. Jest wszystkim tym, co inni my┼Ťl─ů o Twojej firmie, us┼éudze czy produkcie. Dzia┼éania takie jak aktywno┼Ť─ç w social mediach, styl komunikacji, czynniki wizualne czy dzia┼éania marketingowe wymagaj─ů systematycznej pracy, aby przynosi┼éy oczekiwane efekty.

Czy reputacja marki jest wa┼╝na?

Opinia jest jednym z najwa┼╝niejszych czynnik├│w wp┼éywaj─ůcych na wybory konsumenckie oraz lojalno┼Ť─ç wobec marki. Szczeg├│lne znaczenie ma ona na pocz─ůtkowym etapie styczno┼Ťci odbiorcy z firm─ů, kiedy to brak jeszcze do┼Ťwiadcze┼ä wynikaj─ůcych z takiego kontaktu. Wysoka reputacja marki pomaga firmom w budowaniu przewagi konkurencyjnej oraz zjednywaniu sobie klient├│w.

Jak budowa─ç mark─Ö w dobrym stylu?

O wizerunek marki nale┼╝y dba─ç bezustannie. ┼╗eby to robi─ç w dobry stylu nale┼╝y inicjowa─ç i bra─ç udzia┼é wydarzeniach kojarz─ůcych si─Ö pozytywnie, a tak┼╝e aktywnie i merytorycznie odpowiada─ç na pytania i komentarze dotycz─ůce marki.

Jak zarz─ůdza─ç reputacj─ů marki?

Informacje w┼Ťr├│d internaut├│w rozprzestrzeniaj─ů si─Ö bardzo szybko. Negatywne tre┼Ťci wywo┼éuj─ů kryzysy wizerunkowe, kt├│rych ka┼╝dy zarz─ůdzaj─ůcy biznesem chce unikn─ů─ç. Dlatego posiadaj─ůc wiedz─Ö na temat kto i jak wypowiada si─Ö na temat firmy daje podstawy do zarz─ůdzania reputacj─ů marki w sieci.

Z jakich narz─Ödzi korzystamy?

wave