analityka-internetowa

Analityka Internetowa

Co działa, a co nie działa na stronie? Dlaczego reklamy nie przynoszą leadów? Aby odpowiedzieć na te i podobne pytania, wdrożymy na Twojej stronie odpowiednie narzędzia analityczne. Na ich podstawie, wskażemy Ci słabe i mocne strony i poprawimy Twoją skuteczność w sieci.

Analityka to podstawa w każdym e-biznesie (również w klasycznym, gdzie przewagi wypracowuje się na bazie zoptymalizowanych czynników operacyjnych opartych o analizę danych). Analityka w biznesie internetowym (szczególnie w e-commerce) jest jak powietrze potrzebne do oddychania, bez którego można wytrzymać najwyżej kilka minut zanim wyzionie się ducha. Odpowiednia konfiguracja analityki webowej jest jak butla z tlenem na wysokości 8000 m n.p.m. Daje przewagę nad pozostałymi alpinistami w trudnym i zmiennym środowisku.

Co daje dobrze wykonana konfiguracja analityki? Po pierwsze, dostarcza wiarygodnych danych potrzebnych do analiz zachowań zarówno użytkowników jak i elementów infrastruktury. Po drugie, dostarcza dane pozwalające na weryfikację założeń biznesowych zwiększa przewagę nad konkurencją i daje potencjał na przyspieszenie rozwoju.

Po trzecie, przyczynia się bezpośrednio do zwiększenia przychodów, dając paliwo do prowadzenia efektywnego marketingu.

Gdzie i jak zacząć odpowiednią konfigurację analityki? Można zacząć szukać informacji w sieci, zapytać znajomych, którzy mają już za sobą prace związane z konfiguracją analityki lub po prostu zgłosić się do specjalistów, którzy pomogą w ustaleniu potrzebnych rozwiązań oraz wesprą w jej wdrożeniu.

Z jakich narzędzi korzystamy?

wave
google opinie

Na podstawie 45 opinii