Blog

- blog o efektywnej sprzedaży w internecie

Wyszuka artykuł po słowie kluczowym:

Google się zmienia. Ikony firm w wynikach wyszukiwania na mobile’u

Przeczytasz w 2 min.

Reklamy w wyszukiwaniu mobilnym Google zmieniają wygląd! Wszystkie wyniki sponsorowane będą od tej pory oznaczane ikonami firm lub faviconami, które ustawią właściciele stron internetowych.

Czytaj dalej

31.05.2019
  • E-marketing

Kylie Jenner najmłodszą miliarderką świata. Oto dlaczego warto być na Instagramie jeśli rozwijasz markę beauty.

Przeczytasz w 5 min.

@Kyliejenner. Kim jest Kylie Jenner? Znasz Kylie Jenner? Pewnie znasz lub przynajmniej kojarzysz tę postać. Ci, którzy nigdy nie słyszeli, z pewnością mieli szansę usłyszeć o niej niedawno. Okazało się, że została najmłodszą miliarderką na świecie. W rankingu najbogatszych osób prześcignęła nawet samego Marka Zuckenberga, który stał się miliarderem „dopiero” w wieku 23 lat. Na …

Kylie Jenner najmłodszą miliarderką świata. Oto dlaczego warto być na Instagramie jeśli rozwijasz markę beauty. Read More »

Czytaj dalej

08.03.2019
  • E-marketing

6 marketingowych wskazówek dla zakochanych w swoim e-biznesie

Przeczytasz w 5 min.

Z okazji Walentynek przygotowaliśmy artykuł dla właścicieli e-biznesów, którym los ich internetowych brandów nie jest obojętny. Oto 6 marketingowych wskazówek jak podkręcić wizerunek e-biznesu w Internecie i jak usprawnić komunikację z Klientami.

Czytaj dalej

14.02.2019
  • E-marketing

Nowość! Maksymalizacja liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube

Przeczytasz w 3 min.

Od lutego, Google udostępnił reklamodawcom opcję maksymalizacji liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube. Celem kampanii TrueView for Action jest przyciąganie potencjalnych klientów i kreowanie konwersji, dzięki dodawaniu do reklam video koncentrujących uwagę widzów Call-To-Action oraz tekstowych nagłówków.

Czytaj dalej

13.02.2019
  • Adwords
  • E-marketing

5 najważniejszych trendów w Google Ads na 2019

Przeczytasz w 3 min.

Rok 2018 był czasem wielu zmian wprowadzanych przez Google do sieci reklamowej i sieci wyszukiwania. Były one szczególnie istotne zarówno dla agencji reklamowych, jak i ich klientów, ponieważ pociągnęły za sobą konieczność zmian w sposobie prowadzenia kampanii reklamowych w Google. Jakich zmian spodziewać się w Google Ads w 2019 roku, a także na co zwracać …

5 najważniejszych trendów w Google Ads na 2019 Read More »

Czytaj dalej

30.12.2018
  • Adwords
  • E-marketing

Najnowsze wpisy

wave