Blog

- blog o efektywnej sprzedaży w internecie

Wyszuka artykuł po słowie kluczowym:

Co w świecie PPC piszczy? – Listopad 2018

Przeczytasz w 1 min.

Google nie zwalnia tempa z wprowadzaniem zmian, o czym świadczą listopadowe nowości. Google wprowadził w listopadzie następujące Zmiany w Google Ads.

Czytaj dalej

30.11.2018
  • Adwords
  • Sieć reklamowa
  • Sieć wyszukiwania

Web.dev i Google Lighthouse – Google udostępnia narzędzie do audytu WWW

Przeczytasz w 4 min.

Niedawno Google uruchomił nowe miejsce w sieci do nauki dla deweloperów stron internetowych – web.dev. Portal udostępnia narzędzie Google Lighthouse, które wykona podstawową analizę Twojej strony internetowej, a także podpowie Ci, co oraz w jaki sposób możesz poprawić.

Czytaj dalej

23.11.2018
  • E-marketing

Cztery nowe wskaźniki Google, które pokażą Ci pozycje Twoich reklam w sieci wyszukiwania

Przeczytasz w 2 min.

Całkiem niedawno, bo 6 listopada 2018, Google ogłosiło wprowadzenie nowych wskaźników metrycznych dotyczących pozycji reklamy w wyszukiwarce, które pomagają z większą precyzją określić, w jakich częściach strony wyników wyszukiwania była wyświetlana.

Czytaj dalej

14.11.2018
  • Adwords
  • E-marketing
  • Sieć wyszukiwania

5 przydatnych list remarketingowych w kampaniach reklamowych

Przeczytasz w 4 min.

W idealnym świecie e-commerce użytkownik wchodzi na naszą stronę, dodaje produkty do koszyka i dokonuje zakupu.W realnym – użytkownik odwiedza wiele witryn jednocześnie, korzysta z porównywarek cen, dodaje produkty do koszyka po czym opuszcza nasz sklep, wyszukuje promocje i czeka na rabaty przez co czas od dodania produktów do koszyka a dokonaniem zakupu się wydłuża.

Czytaj dalej

09.11.2018
  • Adwords
  • E-marketing
  • Sieć reklamowa
  • Sieć wyszukiwania

Jak wynik jakości wpływa na skuteczność kampanii Google Ads?

Przeczytasz w 4 min.

Jeśli chcesz tworzyć skuteczne kampanie Google Ads w modelu PPC, czyli modelu płacenia za kliknięcie, najpierw musisz dobrze zrozumieć czym jest wynik jakości (ang. quality score). Dlaczego? Ponieważ wynik jakości ma ogromny wpływ na efektywność i skuteczność Twoich płatnych kampanii w sieci wyszukiwania.

Czytaj dalej

07.11.2018
  • E-marketing

Najnowsze wpisy

wave