Blog

- blog o efektywnej sprzedaży w internecie

Wyszuka artykuł po słowie kluczowym:

Google kończy z Google+ – czy będzie miało to wpływ na SEO?

Przeczytasz w 3 min.

Kiedy w 2011 roku Google ogłaszał premierę własnego serwisu społecznościowego Google+, reklamował go jako konkurencję dla istniejącego już od 3 lat Facebooka. Teraz, po 7 latach istnienia, Google+ odchodzi do lamusa w cieniu afery związanej z wyciekiem danych osobowych użytkowników portalu, o którym doniósł Wall Street Journal.

Czytaj dalej

10.10.2018
  • E-marketing
  • SEO

Jak i dlaczego warto zaimplementować Timer Trigger?

Przeczytasz w 4 min.

Chcesz odpalić na swojej stronie skrypt lub zaimplementować popup, który będzie wyskakiwał dopiero po określonym czasie? Jeśli tak, musisz poznać działanie Timer Trigger’a.

Czytaj dalej

22.05.2018
  • Analityka

Jak mierzyć głębokość scrollowania strony, dzięki Google Tag Manager i Google Analytics?

Przeczytasz w 6 min.

Mierzenie głębokości scrollowania strony to istotny element w śledzeniu zaangażowania jej użytkowników. Dzięki mierzeniu tego wskaźnika łatwiej ocenisz, m.in. czy potencjalni Klienci znajdują interesujące treści w witrynie. Jak zatem mierzyć głębokość scrollowania strony? Scroll Depth Trigger – co to? Aby móc samodzielnie mierzyć głębokość scrollowania strony przez użytkowników, przede wszystkim musisz zintegrować ją z Google …

Jak mierzyć głębokość scrollowania strony, dzięki Google Tag Manager i Google Analytics? Read More »

Czytaj dalej

12.04.2018
  • Analityka

10 rzeczy, o których musi pamiętać Szef Marketingu w perspektywie RODO

Przeczytasz w 2 min.

Prowadzenie działań marketingowych wiąże się z użyciem coraz bardziej zaawansowanych technologii IT. Sposobów targetowania komunikatów reklamowych do Klientów z dnia na dzień jest coraz więcej, a kreatywność marketerów w tym zakresie wydaje się być nieograniczona. Wraz z nowymi metodami docierania do Klientów, rośnie ilość przetwarzanych danych osobowych. W trosce o bezpieczeństwo konsumentów, Parlament Europejski i …

10 rzeczy, o których musi pamiętać Szef Marketingu w perspektywie RODO Read More »

Czytaj dalej

28.03.2018
  • Prawo

6 elementów, które musi zawierać skuteczny Landing Page

Przeczytasz w 5 min.

Landing page to strona lądowania, którą kierujemy do użytkownika, gdy prowadzimy kampanie reklamową, np. na Facebooku lub w AdWords. Przekierowując go na tą stronę oczekujemy, że wykona on konkretne działanie, np. dokona zakupu lub zapiszę się do newslettera. Działanie to dochodzi do skutku, gdy użytkownik kliknie w przycisk Call – To – Action.  Aby zwiększyć prawdopodobieństwo takiej …

6 elementów, które musi zawierać skuteczny Landing Page Read More »

Czytaj dalej

20.03.2018
  • E-marketing

Najnowsze wpisy

wave