Co w świecie PPC piszczy? – Listopad 2018

Google nie zwalnia tempa z wprowadzaniem zmian, o czym świadczą listopadowe nowości. Google wprowadził w listopadzie następujące Zmiany w Google Ads.

Nowe metryki dotyczące pozycji reklam

Pisaliśmy o nich w artykule Cztery Nowe Wskaźniki Google

  1. % wyświetleń na najwyższej pozycji
  2. % wyświetleń u góry strony,
  3. udział w wyświetleniach na najwyższej pozycji z sieci wyszukiwania
  4. udział w wyświetleniach u góry strony z sieci wyszukiwania

Merchant Promotions

Nowość działająca w obrębie Google Express. Zmiana umożliwia reklamodawcom wyświetlanie informacji o obniżce na dany produkt.

Kierowanie reklam na TV:

Od niedawna mamy możliwość kierowania reklam na ekrany telewizyjne: wszystkie urządzenia, które odtwarzają treści telewizyjne (Smart TV, konsole do gier). Nowość dostępna jest w kampaniach w sieci reklamowej oraz w kampaniach wideo.

Zmiany w kampaniach True View For Action:

Zmienia się sposób mierzenia zaangażowania: liczone jest już jako 10 sekund obejrzenia reklamy (wcześniej 30), zaszły także zmiany w zliczaniu konwersji: podjęcie akcji użytkownika w ciągu 3 dni od wcześniejszego zaangażowania zamiast 30.

Piotr Effler
Piotr Effler

Content Marketing Specialist

Piotr potrafi zdobyć informację praktycznie na każdy temat i z każdej dzienny życia. To pozwala mu tworzyć angażujące treści, które chce się czytać i nimi dzielić. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera działania w Social Mediach. Uwielbia podróżować po świecie, był już m.in. na Islandii i w Peru.

Udostępnij w mediach społecznościowych:facebooklinkedintwitter
Wpis przeczytano już --- razy, dziękujemy!

Najnowsze wpisy

Potrzebujesz wsparcia?

Skontaktuj się z nami

autorPiotr EfflersygnetWięcej informacji
wave