Flash News: Koniec reklam w Gmailu!

Co się zmienia? Google wycofuje reklamy w Gmailu.

Od kiedy? Od 1 lipca 2021 roku.

Kampanie reklam w Gmailu będą miały status „tylko do odczytu”. Oznacza to, że po dniu 1 lipca, reklamodawcy nie będą mogli tworzyć nowych kampanii w Gmailu, ani wprowadzać zmian w istniejących już kampaniach (również edytować istniejących już reklam).

Co zrobić, aby nadal wyświetlać reklamy? Google zaleca utworzenie kampanii Discovery. Reklamy tego formatu umożliwiają rozszerzenie zasięgu z Gmaila na inne platformy Google, w tym YouTube i Discover.

Paulina Franus
Paulina Franus

Project Manager

Project manager dbająca o każdy detal w obsługiwanych projektach i specjalistka w prowadzeniu kampanii SEM, dla której jedynym możliwym wynikiem jest wzrost sprzedaży. Prywatnie fanka mody, zakochana w swoim King Charles Spanielu Louisie.

Udostępnij w mediach społecznościowych:facebooklinkedintwitter
Wpis przeczytano już --- razy, dziękujemy!

Najnowsze wpisy

Potrzebujesz wsparcia?

Skontaktuj się z nami

autorPaulina FranussygnetWięcej informacji
wave