Flash News: Nowe, elastyczne reklamy w wyszukiwarce domyślnym typem reklam GSN

Od wczoraj (18.02.2021) elastyczne reklamy w wyszukiwarce – RSA (Responsive Search Ads) stały się domyślnym typem reklam w kampaniach w sieci wyszukiwania. Nadal, w razie potrzeby, możemy tworzyć rozszerzone reklamy tekstowe w kampaniach Google Ads.

Dzięki systemom uczącym się elastyczne reklamy w wyszukiwarce automatycznie identyfikują najlepszą kombinację nagłówków i opisów, aby wyświetlać właściwą reklamę właściwej osobie. W rzeczywistości reklamodawcy, którzy dodali elastyczne reklamy w wyszukiwarce do swoich grup reklam, osiągali nawet o 10% więcej kliknięć i konwersji.

Źródło:

Paulina Franus
Paulina Franus

Project Manager

Project manager dbająca o każdy detal w obsługiwanych projektach i specjalistka w prowadzeniu kampanii SEM, dla której jedynym możliwym wynikiem jest wzrost sprzedaży. Prywatnie fanka mody, zakochana w swoim King Charles Spanielu Louisie.

Udostępnij w mediach społecznościowych:facebooklinkedintwitter
Wpis przeczytano już --- razy, dziękujemy!

Najnowsze wpisy

Potrzebujesz wsparcia?

Skontaktuj się z nami

autorPaulina FranussygnetWięcej informacji
wave