Blog

- blog o efektywnej sprzedaży w internecie

Google testuje nowy format reklam produktowych

W ciągu kilku ostatnich miesięcy byliśmy świadkami wielu zmian dot. e-commerce w środowisku najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie.  Kilka dni temu, zespół SEMRush w Stanach Zjednoczonych zauważył nowy format reklam produktowych testowany przez Google.

Jak wygląda testowany format reklamowy? 

Testowany format reklam produktowych składa się z dwóch dobrze znanych już elementów w środowisku Google: listy produktowej i bloku tekstowego niczym nieróżniącego się od standardowego rekordu w SERP. Treść bloku tekstowego zaciągana jest ze strony docelowej reklamy. Tworzy ją niebieski nagłówek i krótki opis. Mimo że tekst znajduje się na karcie reklam, przeciętny użytkownik może potraktować go jako zwyczajny wynik wyszukiwania.

wygląd nowego formatu reklam produktowych googleŹródło: Fanpage SEMRUSH, Facebook.com
facebooklinkedintwitter

Najnowsze wpisy

wave