Blog

- blog o efektywnej sprzedaży w internecie

Google testuje nowy format reklam produktowych

Google testuje nowy format reklam produktowych

 

W ciągu kilku ostatnich miesięcy byliśmy świadkami wielu zmian dot. e-commerce w środowisku najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie.  Kilka dni temu, zespół SEMRush w Stanach Zjednoczonych zauważył nowy format reklam produktowych testowany przez Google. 

Jak wygląda testowany format reklamowy? 

Testowany format reklam produktowych składa się z dwóch dobrze znanych już elementów w środowisku Google: listy produktowej i bloku tekstowego niczym nieróżniącego się od standardowego rekordu w SERP. Treść bloku tekstowego zaciągana jest ze strony docelowej reklamy. Tworzy ją niebieski nagłówek i krótki opis. Mimo że tekst znajduje się na karcie reklam, przeciętny użytkownik może potraktować go jako zwyczajny wynik wyszukiwania.

wygląd nowego formatu reklam produktowych google

Fanpage SEMRUSH, Facebook.com

Najnowsze wpisy

wave
google opinie

Na podstawie 45 opinii