Google testuje nowy format reklam produktowych

W ciągu kilku ostatnich miesięcy byliśmy świadkami wielu zmian dot. e-commerce w środowisku najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie.  Kilka dni temu, zespół SEMRush w Stanach Zjednoczonych zauważył nowy format reklam produktowych testowany przez Google.

Jak wygląda testowany format reklamowy? 

Testowany format reklam produktowych składa się z dwóch dobrze znanych już elementów w środowisku Google: listy produktowej i bloku tekstowego niczym nieróżniącego się od standardowego rekordu w SERP. Treść bloku tekstowego zaciągana jest ze strony docelowej reklamy. Tworzy ją niebieski nagłówek i krótki opis. Mimo że tekst znajduje się na karcie reklam, przeciętny użytkownik może potraktować go jako zwyczajny wynik wyszukiwania.

wygląd nowego formatu reklam produktowych googleŹródło: Fanpage SEMRUSH, Facebook.com
Piotr Effler
Piotr Effler

Content Marketing Specialist

Piotr potrafi zdobyć informację praktycznie na każdy temat i z każdej dzienny życia. To pozwala mu tworzyć angażujące treści, które chce się czytać i nimi dzielić. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera działania w Social Mediach. Uwielbia podróżować po świecie, był już m.in. na Islandii i w Peru.

Udostępnij w mediach społecznościowych:facebooklinkedintwitter
Wpis przeczytano już --- razy, dziękujemy!

Najnowsze wpisy

Potrzebujesz wsparcia?

Skontaktuj się z nami

autorPiotr EfflersygnetWięcej informacji
wave