Nowość! Maksymalizacja liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube

Od lutego, Google udostępnił reklamodawcom opcję maksymalizacji liczby konwersji w kampaniach TrueView for Action na YouTube. Celem kampanii TrueView for Action jest przyciąganie potencjalnych klientów i kreowanie konwersji, dzięki dodawaniu do reklam video koncentrujących uwagę widzów Call-To-Action oraz tekstowych nagłówków.

Czym jest maksymalizacja liczby konwersji?

Maksymalizacja liczby konwersji to inteligentna strategia ustalania stawek, która pomaga reklamodawcom uzyskać wyższy wskaźnik konwersji. Korzysta z możliwości uczenia maszynowego Google, dzięki czemu pozwala w pełni wykorzystać budżet kampanii przy minimalnych nakładach pracy. Maksymalizacja konwersji to skuteczny sposób na generowanie większej liczby, takich działań na stronie jak: rezerwacja noclegu, kupienie biletu na konferencję, czy złożenie zamówienia.

Maksymalizacja liczby konwersji może być skuteczną strategią dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w tworzeniu kampanii TrueView for Action. Jest to również alternatywna opcja dla reklamodawców, którzy nie osiągają wymaganego progu 50 konwersji tygodniowo, aby móc definiować Docelowy CPA.

Cechy kampanii TrueView for Action

  1. TrueView for Action składa się z CTA i nagłówka.
  2. TrueView for Action jest dostępny dla kampanii wideo na YouTube.
  3. Kampanie TrueView for Action można uruchamiać tylko w formacie reklam In-stream. Oznacza to, że pojawiają się przed, w trakcie lub po kolejnym filmie w serwisie YouTube. Widzowie mają możliwość pominięcie reklamy po 5 sekundach.
  4. Nagłówki mogą zawierać do 15 znaków i stanowią główny tekst reklamy.
  5. Nagłówki mają za zadanie promować Twój produkt lub usługę.
  6. CTA mogą zawierać do 10 znaków i pojawiają się wzdłuż nagłówka.
  7. CTA kierują użytkowników do witryny podanej jako końcowy URL.
  8. TrueView for Action może zwiększyć zaangażowanie widzów i zachęcić ludzi do podjęcia działań po odtworzeniu filmu.

Jak stworzyć kampanię TrueView for Action z maksymalizacją liczby konwersji? Instrukcja Krok po kroku.

Aby poprawnie stworzyć kampanię TrueView for Action z maksymalizacją liczby konwersji zaloguj się na swoje konto Google Ads.

  1. W menu po lewej stronie wybierz „Kampanie”. Naciśnij znak „+” i Wybierz cel „Potencjalni Klienci” lub „Ruch w witrynie” z podtypem „Zachęcanie do konwersji”, a także ustaw typ kampanii na „Wideo”.
  2. Następnie określ jej nazwę. Teraz musisz ustawić typ budżetu. Masz do wyboru dwie opcje. Możesz wykorzystać do kampanii budżet dzienny i wpisać średnią kwotę, jaką chcesz wydać każdego dnia, albo możesz określić całkowity budżet na kampanię.
  3. Gdy już to zrobisz, ustaw daty rozpoczęcia i zakończenia kampanii, a także wybierz języki, którymi posługują się odbiorcy i lokalizacje, aby Google wiedziało, gdzie wyświetlać Twoje reklamy.
  4. W sekcji „Określanie stawek” ustaw strategię ustalania stawek na „Maksymalizuj liczbę konwersji”. Określ nazwę grupy reklam, zmodyfikuj metody kierowania, które chcesz zastosować w swojej reklamie, a także wybierz film w YouTube. Reklama typu „In-Stream” zostanie automatycznie wybrana jako format reklamy.
  5. Wreszcie, podaj końcowy URL, czyli stronę docelową, na którą mają dotrzeć odbiorcy po kliknięciu reklamy.
  6. Wprowadź też wyświetlany adres URL, który może być krótszą lub pełną wersją końcowego adresu URL.
  7. Sformułuj CTA składające się z 10 znaków.
  8. Na koniec, wpisz nagłówek mogący składać się maksymalnie z 15 znaków, który pojawi się jako główny tekst promujący Twój produkt lub usługę. Kliknij przycisk zapisz. Gotowe!

Zobacz również:

Piotr Effler
Piotr Effler

Content Marketing Specialist

Piotr potrafi zdobyć informację praktycznie na każdy temat i z każdej dzienny życia. To pozwala mu tworzyć angażujące treści, które chce się czytać i nimi dzielić. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera działania w Social Mediach. Uwielbia podróżować po świecie, był już m.in. na Islandii i w Peru.

Udostępnij w mediach społecznościowych:facebooklinkedintwitter
Wpis przeczytano już --- razy, dziękujemy!

Najnowsze wpisy

Potrzebujesz wsparcia?

Skontaktuj się z nami

autorPrzemysław TrzeplasygnetWięcej informacji
wave