Flash News: Nowe, wyraźne etykiety dla kont kluczowych urzędników państwowych oraz dla profili zajmujących się państwowymi operacjami informacyjnymi na Twitterze

Twitter rozszerza dodatkowe oznaczenia kont kluczowych urzędników państwowych i należących do powiązanych z państwem podmiotów medialnych (tzw. state-affiliated media entities). Nowe etykiety po razy pierwszy pojawiły się w sierpniu 2020 rok i były widoczne tylko na profilach amerykańskich, brytyjskich, rosyjskich, chińskich i francuskich (5 państw).

Kolejnym krokiem Twittera jest wdrożenie takich samych oznaczeń kont powiązanych z rządem i kooperujących z nim mediami dla następnej grupy krajów tj. dla Kanady, Kuby, Ekwadoru, Egiptu, Niemiec, Hondurasu, Indonezji, Iranu, Włoch, Japonii, Arabii Saudyjskiej, Serbii, Hiszpanii, Tajlandii, Turcji, i Zjednoczonych Emiratów Arabskich (16 państw).
Na oficjalnym blogu Twittera możemy przeczytać:
Po otrzymaniu opinii na temat tego wstępnego działania od wielu zainteresowanych stron – w tym społeczeństwa obywatelskiego, środowisk akademickich i użytkowników naszego serwisu – w środę, 17 lutego 2021 roku, rozszerzymy te oznaczenia na konta z krajów Grupy Siedmiu (G7) oraz na większość krajów, którym Twitter przypisuje powiązania z państwowymi operacjami informacyjnymi. Będziemy również stosować etykiety na osobistych kontach głów państw z tych krajów.
Źródło:

Senior SEO Specialist
Swoje pierwsze sukcesy w zdobywaniu pozycji w wynikach wyszukiwania miał już w 2008 roku. SEO z pasji przerodziło się w zawód, który ewidentnie sprawia mu dużo satysfakcji. Mocno zaangażowany w każdy projekt, na który stara się patrzeć całościowo. Prywatnie fan Formuły 1.