Audyt Analityczny
Przykładowy zakres audytu analitycznego dotyczącego konfiguracji i ustawień Google Analytics:
- konfiguracji konta GA, usług, widoków oraz filtrów
- konfiguracji celów/zdarzeń oraz lejków konwersji
- Integracja z kontami AdWords/GSC
- konfiguracja widoku userID, śledzenia międzydomenowego, konfiguracja wykluczeń śledzenia domen
- konfiguracja enchanced e-commerce
- konfiguracja ustawień sesji
- konfiguracja źródeł organicznych
- konfiguracja raportów niestandardowych
- konfiguracja przekazywania danych poprzez measurement protocol
- konfiguracja dostępu i użytkowników
- rekomendacje dotyczące zbierania danych
- rekomendacje dotyczące wykorzystania zmiennych niestandardowych
- rekomendacje dotyczące śledzenia zdarzeń w serwisie
- rekomendacje niestandardowych wdrożeń i konfiguracji
- weryfikacja możliwość konta w zakresie dostępności danych dla modeli atrybucyjnych
- analiza konfiguracji systemu w zakresie cofania danych statusowych
Przykładowy zakres audytu analitycznego dotyczącego konfiguracji i ustawień Google Tag Manager:
- konfiguracja tagów, reguł oraz zmiennych
- Konfiguracja tagach partnerów
- konfiguracja dostępu do kontenerów
- sprawdzenie dataLayerów oraz przekazywanych wartości (jeśli takowe są zdefiniowane)
- weryfikacja dostępności userID w ramach warstwy danych
- weryfikacja dostępności danych w ramach dataLayer infrastrukturalnych tj. hosty, lokalizacje użytkownika, identyfikatory infrastrukturalne sieci
- rekomendacja konfiguracji tagów pod kątem bezpieczeństwa przepływu danych
- sprawdzenie integracji z innymi narzędziami (CRM, optymalizacja konwersji)
Z jakich narzędzi korzystamy?