Audyt SEO
Głównym celem audytu SEO jest znalezienie mocnych i słabych stron, szans, problemów i możliwości obecności Twojej marki w Internecie. Wiedza o nich posłuży w doborze odpowiednich narzędzi służących zwiększeniu widoczność strony internetowej.
Podstawą realizacji każdej strategii SEO jest przeprowadzenie kompleksowego audytu SEO. Jego celem jest analiza obecnego stanu witryny oraz wyznaczenie obszaru zmian i przydzieleniu zadań do realizacji. Zamawiając audyt SEO, otrzymujesz kompleksową analizę Twojej strony internetowej.
W ramach audytu SEO wykonamy dla Ciebie m.in. analizy:
- odpowiedzi http serwera,
- przekierowań wewnętrznych i zewnętrznych,
- kodu witryny,
- użytych technologii,
- czasu wczytywania stron,
- dostosowania witryny do urządzeń mobilnych,
- procesu indeksacji,
- crawl budget,
- widoczności,
- ilości i jakości ruchu organicznego,
- architektury informacji,
- słów kluczowych,
- metatagów w sekcji<head>,
- danych strukturalnych,
- ilości i jakości treści,
- czynników odpowiadających za User Experience,
- domen i linków przychodzących,
- bezpośredniej konkurencji.
W rezultacie naszej pracy otrzymujesz dokument zawierający rekomendacje, uwagi, a także kompletną listę wyzwań i zadań, z którymi należy się zmierzyć w obszarze SEO, aby maksymalnie zwiększyć widoczność Twojej strony internetowej w sieci.
Z jakich narzędzi korzystamy?