Google Ads

Google Ads

Google Ads (wcześniej Google Adwords) to system reklamowy Google pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google.

Kampanie Google to najszybszy sposób, aby Twoja firma czy produkt dotarła do szerokiego grona potencjalnych Klientów.

Tworzymy skuteczne kampanie w sieci wyszukiwania dostosowane do Twoich celów biznesowych (kampanie sprzedażowe, pozyskujące leady, wizerunkowe) oraz na bieżąco je optymalizujemy, abyś miał pewność, że każda zainwestowana przez Ciebie złotówka jest efektywnie wykorzystywana.

Google Display Network

Google Display Network, czyli w skrócie GDN, to sieć reklamowa licząca około 2 mln witryn internetowych. Za pomocą kampanii GDN możesz emitować reklamy w formie graficznej, tekstowej oraz wideo.

Kampanie w sieci reklamowej mogą być kierowane m.in. za pomocą: tematów, zainteresowań, do osób w konkretnych przedziałach wiekowych, w określonych lokalizacjach oraz w wybranych witrynach w Internecie, dzięki czemu, określając grupę odbiorczą, możemy pomóc Ci trafić ze swoim przekazem do wybranych użytkowników w Internecie.

Jeżeli Twoim celem jest zwiększenie rozpoznawalności, wygenerowanie zasięgu, zaistnienie w sieci bądź wypromowanie nowego produktu czy usługi, który właśnie wypuszczasz na rynek, to sieć reklamowa Google spełni swoje zadanie.

YouTube

Kampanie wideo to format pozwalający na wyświetlanie reklam na platformie YouTube. To łatwy sposób na zwiększanie świadomości marki, poinformowanie o nowym produkcie, promocji czy zaangażowanie użytkowników do aktywności na Twoim kanale YouTube.

W jaki sposób działają kampanie wideo oraz jak możesz je wykorzystać w swoim biznesie?

Aby dobrze zobrazować możliwości jakie daje Ci ten format, wciel się na chwilę w właściciela nowo otwartego butiku z damskimi torebkami.

Kampania wideo pozwoli dotrzeć Ci do osób odwiedzających witryny związane z modą, np. blogi modowe. Pozwoli także dotrzeć do osób oglądających filmy w YouTube o tematyce związanej z Twoją działalnością.

DSA

Jeżeli jesteś właścicielem rozbudowanej witryny z szerokim asortymentem, kampania DSA, (czyli dynamiczne reklamy w wyszukiwarce), jest odpowiednim typem dla Ciebie.

Jak działa ten typ kampanii?

Gdy ktoś wyszukuje w Google hasła ściśle związane z produktami i wyrażeniami często używanymi w Twojej witrynie, Google Ads użyje tych nazw produktów bądź wyrażeń, aby wybrać stronę docelową w Twojej witrynie i wygenerować trafny, odpowiednio powiązany nagłówek reklamy, pasujący do poszukiwanych produktów lub usług.

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce pozwolą Ci także zwiększyć ruch na stronie poprzez odkrywanie nowych słów kluczowych, których używają potencjalni klienci do znajdowania konkretnych produktów bądź usług (nie zawsze jesteśmy w stanie dodać wszystkie kombinacje słów kluczowych ręcznie, raport wyszukiwanych haseł pokazuje nam, w jaki sposób użytkownicy poszukują produktów i pozwala nam tę wiedzę wykorzystać do innych kampanii).

Remarketing

Jeżeli zależy Ci na nawiązaniu kontaktu z osobami, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę bądź weszły w interakcję z Twoją aplikacją mobilną, remarketing jest odpowiednim typem kampanii.

Ze względu na cele kampanii, wyróżnić możemy kilka rodzajów remarketingu:

- remarketing standardowy, za pomocą którego możesz wyświetlać reklamy osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę oraz remarketing dynamiczny - zaawansowana funkcja pozwalająca na wyświetlanie konkretnych produktów lub usług, które wcześniej przeglądał w Twojej witrynie potencjalny Klient, a także remarketing wideo pozwalający wyświetlać reklamy osobom, które weszły w interakcję z Twoimi filmami lub kanałem YouTube.

- Za pomocą list remarketingowych (wyodrębnionych grup użytkowników spośród wszystkich odwiedzających Twoją stronę/aplikację) jesteśmy w stanie kierować reklamy do konkretnego odbiorcy, np. do użytkowników porzucających koszyk, odwiedzających poszczególne kategorie produktów czy spędzające określony czas na Twojej stronie www.

RLSA

Remarketing w sieci wyszukiwania (RLSA - Remarketing List for Search Ads) to rodzaj kierowania, który możesz wykorzystać w kampaniach skierowanych na wyszukiwarkę Google. W jakim celu się go stosuje? W podstawowej funkcji RLSA pozawala na posegmentowanie użytkowników, np. na tych, którzy wcześniej byli na Twojej stronie i na tych, którzy są na niej po raz pierwszy.

Precyzyjne tworzenie list remarketingowych daje nam możliwość przywrócenia użytkowników na ścieżkę zakupową, np. - ponownego zaangażowania potencjalnych Klientów z porzuconego koszyka.

Dzięki RLSA możemy także wykluczyć użytkowników, którzy dokonali zakupu, a do których mamy pewność, że w najbliższym czasie nie ponowią konwersji (zakupu) (np. produkty z rocznym abonamentem).

PLA

PLA czyli Product Listing Ads to kampania produktowa w sieci wyszukiwania.

Kampanie produktowe pomogą promować Twoje produkty dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji o tym, co sprzedajesz (takich jak cena, stan, rozmiar itd), jeszcze zanim klikną Twoją reklamę.

Twoje reklamy (w formie zdjęć) będą wyświetlać się z prawej strony wyników wyszukiwania bądź bezpośrednio nad wszystkimi wynikami.

Reklamy z kampanii PLA będą wyświetlały się osobom, które szukają produktów podobnych do tych oferowanych przez Ciebie, zwiększając szansę na ich zakup.

Odpowiednio ustawiona oraz zoptymalizowania kampania pozwoli w krótkim czasie zwiększyć przychód oraz efektywnie sprzedawać wybrane produkty z oferty Twojego sklepu.

GSP

Kampania GSP czyli Gmail Sponsored Promotions to reklamy w Gmailu wyświetlane na górze skrzynki odbiorczej. Sposób kierowania reklam pozwoli Ci dotrzeć do milionów użytkowników korzystających z poczty Gmail.

Głównymi zaletami tego typu kampanii jest możliwość precyzyjnego kierowania i dotarcia do różnych grup odbiorców oraz nienachalna forma reklamy.

Użytkownicy mają możliwość zapisać Twoją wiadomość (w formie reklamy) lub przesłać ją dalej.

W zależności od wybranej strategii, możemy wykorzystywać GSP do budowania świadomości marki, generowanie leadów czy sprzedaży.

Google Ads

Kampanie Google Ads powinni uruchomić przedsiębiorcy posiadający sklep internetowy (e-commerce) bądź inną usługę i którzy chcą zwiększyć przychód w sklepie bądź wypromować daną usługę.

Google Ads to płatne reklamy w wyszukiwarce rozliczane zazwyczaj w modelu PPC (pay per click), przynoszące niemal natychmiast policzalne efekty. SEO to działania długofalowe generujące bezpłatne wejścia użytkowników na stronę.

Google Ads wpływa na zwiększenie wejść użytkowników na stronę, co - poprzez odpowiednio skonfigurowaną kampanię - może przełożyć się na większą sprzedaż oraz większą rozpoznawalność brandu.

Uruchomienie kampanii Google Ads daje niemal natychmiastowe rezultaty, choćby poprzez zwiększenie liczby użytkowników na stronie, w tym wypadku różni się np. od SEO, gdzie rezultaty są odłożone w czasie.

Z jakich narzędzi korzystamy?

tool
tool
tool
tool
tool
wave
google opinie
gwiazdagwiazdagwiazdagwiazdagwiazda

Na podstawie 57 opinii

;