Content marketing

Ochrona Reputacji Marki

Masz dość niesprawiedliwych opinii w Internecie? Chcesz poprawić reputację marki w sieci?

Pomożemy Ci zbudować pozytywną relację z potencjalnymi Klientami. Poprawimy także Twoją widoczność i świadomość marki. Klienci dowiedzą się o Twoich mocnych stronach.

Nasze działania oprzemy na wcześniej stworzonej, dedykowanej Twojej marce strategii. Będziemy na bieżąco monitorować pojawiające się wzmianki na temat Twojej marki, reagując na kryzysy oraz wzmacniając pozytywne opinie. Specjalnie dla Ciebie, przygotujemy okresowy raport dotyczący reputacji Twojej marki.

Monitoring marki z Brand24

Wizerunek marki tworzą nie tylko spece od PR i marketingu, ale także ludzie, którzy na jej temat mówią i piszą w Internecie. Właśnie dlatego, dla naszych Klientów, monitorujemy pojawiające się o nich wzmianki w sieci.

Mierzymy opinie na temat produktów, usług, marek, a także sprawdzamy reakcje jakie wywołują Twoje kampanie. Dokonujemy oceny, czy Twoja marka rozgrzewa umysły i serca Twoich Klientów, czy może jest dla nich obojętna.

Dzięki tej usłudze, poznasz sentyment opinii o Twojej marce, dowiesz się, których komentarzy jest więcej, kto je pisze i w jakich miejscach w Internecie toczą się najbardziej żarliwe dyskusje. Zacznij mierzyć swój wizerunek!

Moderacja opinii i komentarzy

Masz kłopot z negatywnymi opiniami na temat Twojej marki? Nie radzisz sobie z niesprawiedliwym hejtem w sieci? W imieniu naszych Klientów prowadzimy dialog z Klientami, reagujemy na negatywne komentarze, a także neutralizujemy wszystkie nieuprawnione opinie, które wykraczają poza granice dobrego smaku.

Pomagamy zachować markom twarz w Internecie! Dzięki moderacji opinii i komentarzy, masz możliwość szybkiego reagowania na kryzysy wizerunkowe w Internecie, a także masz wpływ na kierunek toczących się dyskusji o Twojej marce.

Najczęsciej zadawane pytania o Ochronę Reputacji Marki

Marka to suma wielu elementów, które wpływają na to, jak Twoja firma jest postrzegana przez konsumentów. Jest wszystkim tym, co inni myślą o Twojej firmie, usłudze czy produkcie. Działania takie jak aktywność w social mediach, styl komunikacji, czynniki wizualne czy działania marketingowe wymagają systematycznej pracy, aby przynosiły oczekiwane efekty.

Opinia jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie oraz lojalność wobec marki. Szczególne znaczenie ma ona na początkowym etapie styczności odbiorcy z firmą, kiedy to brak jeszcze doświadczeń wynikających z takiego kontaktu. Wysoka reputacja marki pomaga firmom w budowaniu przewagi konkurencyjnej oraz zjednywaniu sobie klientów.

O wizerunek marki należy dbać bezustannie. Żeby to robić w dobry stylu należy inicjować i brać udział wydarzeniach kojarzących się pozytywnie, a także aktywnie i merytorycznie odpowiadać na pytania i komentarze dotyczące marki.

Informacje wśród internautów rozprzestrzeniają się bardzo szybko. Negatywne treści wywołują kryzysy wizerunkowe, których każdy zarządzający biznesem chce uniknąć. Dlatego posiadając wiedzę na temat kto i jak wypowiada się na temat firmy daje podstawy do zarządzania reputacją marki w sieci.

Z jakich narzędzi korzystamy?

tool
tool
tool
tool
tool
wave
google opinie
gwiazdagwiazdagwiazdagwiazdagwiazda

Na podstawie 57 opinii

;