Optymalizacja Sklepu
Optymalizacja sklepu jest tematem bardzo obszernym składającym się z dwóch głównych rodzajów optymalizacji - poprawa doznań użytkownika i nakłonienie go w rezultacie do dokonania zakupu.
Drugi rodzaj optymalizacji to wszystkie działania nakierowane na poprawę widoczność naszego sklepu w internecie. W konkurencyjnym środowisku, jakim jest Internet, dążysz do tego, żeby Klient poszukujący Twojego produktu, zobaczył jako pierwszy Twój sklep, a nie konkurencji.
Warto zapamiętać, że optymalizacja sklepu jest procesem ciągłym ,zawsze jest coś do poprawienia, nikt nie wie wszystkiego - trzeba testować nowe rozwiązania (np. teksty AB), poza tym strona internetowa “żyje” w środowisku, które cały czas się zmienia i rozwija (Internet). Przeglądarki internetowe są stale udoskonalane i oferują nowe funkcjonalności, algorytmy, decydując o rankingu stron, stale się zmieniają.