Projektowanie WWW i Grafika
Potrzebujesz strony, na której zaprezentujesz swój produkt lub usługę? Realizujemy projekty WWW zarówno dla małych i dużych marek. Stawiamy sklepy online, landing pages i strony produktowe. Zaprojektujemy dla Ciebie identyfikację wizualną, a także stworzymy kreacje reklamowe pod planowaną kampanię. Powiedz, czego potrzebujesz, a my pokażemy Cię światu!
Strony WWW
Zarówno w życiu, jak i w Internecie, ważne jest, aby dać się innym poznać z dobrej strony! My o tym wiemy, dlatego każdą stronę projektujemy tak, aby Klienci nie mogli oderwać od nich wzroku.
Nasze projekty robimy zgodnie ze standardami RWD i SEO, dzięki czemu są lekkie i fajnie wyglądają na desktopie i mobile’u. Podstawą naszej pracy jest UX. Właśnie dlatego, użytkownicy naszych stron nigdy nie czują się na nich zagubieni. Wierzymy w naszych Klientów! Tworzone przez nas serwisy wyposażamy w wygodny system do zarządzania treścią, który umożliwia ich łatwy i wygodny rozwój.
Projekty stron tworzymy w oparciu, o cele, które mają realizować. Właśnie dlatego, na naszych stronach nic nie jest pozostawione przypadkowi. Zadbamy o prezentację Twoich produktów i usług, skrócimy drogę Klienta do dokonania konwersji, a także umożliwimy mu szybszą komunikację z Twoim customer service.
Kreacja Reklamowa
Kreacja reklamowa jest kluczem do przeprowadzenia udanej promocji. Od jej formatu oraz projektu graficznego, bardzo często zależy powodzenie całej kampanii.
Emisja nieodpowiedniej, lub mało atrakcyjnej reklamy do nawet najlepiej dopasowanych dla naszych działań odbiorców, może przynieść bardzo małe efekty, dlatego warto zadbać o odpowiednie przygotowanie grafik zarówno pod kątem estetycznym jak i merytorycznym.
Dlatego łączymy nasze umiejętności kreatywne i estetyczne, wraz z wiedzą techniczną oraz analityczną. Zawsze dobieramy najbardziej efektywne formaty reklam pod kątem założonego celu i wyciskamy z nich najwięcej, ile się da!
Landing Page
Landing Page to docelowa strona kampanii reklamowej, na którą przekierowywany jest ruch z reklam. To właśnie w tym miejscu, potencjalny klient może dokonać oczekiwanej przez nas akcji - wypełnić formularz kontaktowy, dokonać zakupu, zarejestrować się na wydarzeniu, czy pobrać e-book, bądź inny materiał mający na celu promocję naszej marki. Wykonana jest zazwyczaj w technologii umożliwiającej szybką modyfikację (np. CMS Wordpress) i nie wymaga przeprowadzenia dodatkowych działań, takich jak np. pozycjonowanie.
Strony te mają krótki cykl życia - powstają zazwyczaj na potrzeby wybranych promocji i po ich zakończeniu przestają być używane, aż do następnej emisji reklamy.
Logotypy
Unikalna forma graficzna charakteryzująca wybraną markę, usługę lub produkt. Jest podstawową częścią identyfikacji wizualnej i najczęściej zostaje zarejestrowany jako znak towarowy. Każdy logotyp powinien być dobrze zaprojektowany, zarówno, pod względem technicznym czy według najnowszych trendów designerskich. Aby dobrze spełniał swoje zadanie, powinien jak najwierniej odzwierciedlać ducha Twojej firmy, bądź charakter usługi/produktu i kojarzyć się z nimi już na pierwszy rzut oka. Dzięki, doświadczeniu w zakresie wprowadzania nowych brandów na rynek oraz budowania strategii marki, jesteśmy w stanie przygotować dla Ciebie logotyp, który odróżni Cię od konkurencji i nada Twojej firmie wyjątkową tożsamość.
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna innym słowem, to określenie wyglądu marki czy produktu. W zależności od potrzeb może wyglądać trochę inaczej, ale niezwykle ważne jest zachowanie spójności i ustalonej konwencji. Identyfikacja wizualna pełni wiele funkcji - m.in - nawiguje i wyróżnia, tworzy zaangażowanie czy dodaje profesjonalizmu firmie. Dzięki zaprojektowanym logotypie/sygnecie możemy rozpoznać łatwo daną markę. To bardzo pomaga w rozwoju firmy o każdej specjalizacji.
Dobra komunikacja wizualna sprawia, że odbiorca już po pierwszym spojrzeniu na związane z marką materiały, jest w stanie skojarzyć, do jakiej firmy one należą. Jeżeli Twoja firma potrzebuje identyfikacji wizualnej, która będzie niemal namacalną interpretacją marki, jej barwą i głosem, to jesteś w odpowiednim miejscu.
Najczęsciej zadawane pytania o Projektowanie WWW i Grafikę
Dlaczego potrzebuję strony internetowej zgodnej z aktualnymi trendami?
Głównym celem, który przyświeca projektowaniu nowoczesnej strony WWW jest zainteresowanie i zatrzymanie wzroku odbiorcy na oferowanym produkcie lub usłudze. Prawidłowo zaprojektowana strona pozwala uwypuklić zalety oferty, wyróżnić się na tle konkurencji oraz zachęcić potencjalnego klienta do kontaktu.
Jak długo trwa projektowanie strony www?
Czas pracy nad stroną WWW nie jest w pełni wymierny, ponieważ na jego finalny obraz wpływa kilka kluczowych czynników. Okres realizacji projektu uzależniony jest między innymi od poziomu skomplikowania strony oraz czasie, w którym dostarczone zostaną materiały uzupełniające. Przybliżony czas realizacji jesteśmy w stanie określić już na etapie wyceny.
Dlaczego spójna identyfikacja wizualna jest ważna dla biznesu?
Spójna identyfikacja wizualna firmy ma istotne znaczenie w odbiorze marki przez klientów. Odbiorcy, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami, na zasadzie skojarzeń zapamiętują cechy charakterystyczne przypisane do danej firmy. Tym zabiegiem zwiększa się zaufanie do marki oraz pozwala wyróżnić się na tle konkurencji. Spójna identyfikacja to również oszczędność pieniędzy. Zmniejszając czas realizacji projektów marketingowych, które opierają się na ustalonych w identyfikacji szablonach, zmniejszamy wydatki na kreacje wizualne.
Czego unikać w trakcie briefowania na nową www?
Najczęstszym błędem na etapie briefowania jest, paradoksalnie, przesyt informacji. W początkowym briefie należałoby się skupić na emocjonalnej warstwie jaką ma wyrażać projekt niż silić się na rozbudowany o liczby i akapity formularz. Recepta na idealny brief zapewne nie istnieje, jednak, jeśli położymy nacisk na przedstawienie wizji projektu oraz syntezę komunikacji z celami marketingowymi, będzie on służył jako solidny fundament pod inspirację.
Z jakich narzędzi korzystamy?