Social Performance
Social performance to obecnie najszybciej rozwijający się (a jednocześnie skuteczny) sposób pozyskiwania klientów. Dzięki wykorzystaniu platform typu Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok oraz zgromadzonych tam danych na temat użytkowników - jesteśmy w stanie szybko pozyskać duże ilości leadów kontaktowych po niskiej cenie.
Optymalizacja działań polega na ciągłym testowaniu co mówimy (styl i ton komunikacji, benefity), do kogo mówimy (dobór targetowania), kiedy mówimy (w jakim momencie zwracamy się do klientów) oraz ile nas kosztuje dotarcie do klientów i ich pozyskanie. Nad optymalizacją pracuje zespół grafików, analityków, mediowców oraz stratega, którzy jako zespół dążą do uzyskania najlepszych efektów sprzedażowych.
Facebook Lead Ads
Facebook Lead Ads, to rodzaj działań reklamowych w serwisie społecznościowym Facebook, których celem jest pozyskanie formularza kontaktowego od odbiorcy. Dzięki temu całkowicie skracamy ścieżkę niezbędną do przejścia przez odbiorcą w celu wypełnienia formularza – wszystko dzieje się wewnątrz platformy facebook. Ze względu na łatwość w wypełnieniu (większość pól może zostać automatycznie uzupełniona z profilu), reklama jest niezwykle popularna i efektywna, wśród firmy poszukujących kandydatów na wybrane stanowiska pracy, oraz w przypadku zapisów na konsultacje, bezpłatne testy, czy prośby o przekazanie oferty sprzedażowej przez telefon.
Facebook Ads
Przeprowadzenie kampanii marketingowej w ramach systemu reklamowego serwisu Facebook ma swoje plusy. Dzięki ogromnemu zbiorowi szczegółowych danych na temat użytkowników, ich zainteresowań oraz zachowania, jesteśmy w stanie dotrzeć z naszym komunikatem do bardzo wąskiego grona, ściśle zainteresowanych odbiorców. Mogąc targetować użytkowników nie tylko wedle danych demograficznych i behawioralnych, lecz także geograficznych, system daje wysoce rozbudowane możliwości wyboru odbiorcy naszej reklamy. Facebook, dzięki swojej specyfice, stał kanałem oferującym najbliższą styczność z odbiorcą, oferując medium obustronnie aktywne, dzięki któremu kontakt odbywa się często w czasie rzeczywistym i jest angażujący dla użytkownika.
Instagram Ads
Instagram Ads jest to narzędzie prowadzenia promocji, której celem jest zwiększenie zasięgu profilu, wskaźnika zaangażowania, sprzedaż, generowanie leadów lub dowolny inny typ konwersji. Instagram Ads udostępnia sposób targetowania reklam na podstawie np. zainteresowań, lokalizacji, wieku, płci, zachowań, wykorzystywanego urządzenia, języka.
Korzyści dla Ciebie: Wydatki na reklamę na Instagramie nie muszą być wysokie, żeby kampania mogła osiągnąć zakładany poziom opłacalności. Również ważnym elementem reklamy na Instagramie jest możliwość wchodzenia w interakcję z fanami, przez co podnosi wiarygodność Twojego profilu.
Linkedin Ads
System reklamowy w ramach platformy Linkedin jest rozwiązaniem niezwykle podobnym do tego oferowanego przez inne popularne serwisy społecznościowe, takie jak Facebook i Instagram. Dzięki swojej wyjątkowej specyfice umożliwia dotarcie do odbiorców o profilu biznesowym co jest niezwykle przydatne dla firmy oferujących usługi i rozwiązania dla sektora B2B. Dane zawarte w profilach użytkowników pozwalają na precyzyjne wytypowanie odbiorców w oparciu o ich status zawodowy, pozycję w firmie czy branżę. Główną zaletą jest prawidłowość danych – które podane są przez użytkowników z dokładnością porównywalną wyłącznie z CV.
Twitter Ads
Serwis społecznościowy Twitter nie odstaje w niczym swoim rywalom, jeżeli chodzi o środowisko reklamowe, jednak podczas podejścia do emisji promocyjnej wśród odbiorców niebieskiego ptaszka, warto zastanowić się dwa razy. Dzięki swojej mikroblogowej specyfice, Twitter niezwykle zachęca do interakcji z materiałami i zaangażowanie się użytkowników w promocję, z którą mają styczność, jednak jego możliwości targetowania odbiorców są znacznie węższe niż u konkurencji. Targetowanie geograficzne w ramach Europy ogranicza się wyłącznie to Państw, a możliwości sprecyzowania charakterystyki odbiorców opiera się w głównej mierze na obserwowanych kanałach i używanych #tagach.
Z jakich narzędzi korzystamy?