Strategia marketingowa
W oparciu o analizę danych, przygotujemy skrojoną na Twoją miarę strategię marketingową. Sprecyzujemy cele do osiągnięcia i adekwatne wskaźniki ich realizacji. Efektem naszej pracy będzie media-plan, dzięki któremu wspólnie zbudujemy efektywną komunikację Twojej marki z Klientami.
Dlaczego strategia marketingowa jest ważna?
Wszystkie działania marketingowe należy zaplanować w formie strategii marketingowej, a następnie wdrażać ją w życie. Praca bez strategii przynosi najczęściej słabe lub brak wyników. Prowadzenie działań marketingowych jest wówczas chaotyczne i nieprzemyślane. Stąd rodzi się ryzyko nietrafionych inwestycji.
Z czego się składa strategia?
Przygotowanie strategii marketingowej zaczynamy od analizy Twojej oferty, marki, rynku, na którym działasz, otoczenia rynkowego, Twojej konkurencji, specyfiki rynku. Następnie przeanalizujemy, jak w Internecie zachowują się Twoi klienci (Twoja grupa celowa).
Na podstawie, zebranych danych oraz postawionych celów (sprzedażowych, ilościowych, jakościowych) przygotujemy strategię działań w Internecie.
Dlaczego my?
Jesteśmy praktykami biznesu i wszystkie nasze działania i rekomendacje oparte są o cele biznesowe. Stronimy od teoretyzowania. Tworząc strategię marketingową zawsze kierujemy się głównym celem: jak zaplanowane działania pozwolą w długim terminie rozwinąć zarówno markę jak i sprzedaż.
Z jakich narzędzi korzystamy?