Strategia SEO
Strategia SEO to zestaw połączonych ze sobą działań dokonywanych zarówno w serwisie, jak i poza nim, służących osiągnięciu przez nią wyższych pozycji na określone frazy kluczowe, a co za tym idzie służących zwiększaniu widoczności w Internecie. Pod względem biznesowym, głównym celem strategii SEO jest pozyskanie na stronę WWW wartościowego ruchu i zwiększenie konwersji.
W ramach tworzenia i realizacji strategii SEO, otrzymasz listę słów kluczowych, na jakie powinna być widoczna strona w wyszukiwarce Google, plan rozbudowy contentu w serwisie, tworzenie publikacji, budowanie bazy backlinków, rozbudowę linkowania wewnętrznego, a także optymalizację architektury strony.
O stworzeniu strategii SEO najlepiej pomyśleć zanim jeszcze stworzysz stronę WWW. Właściciele marek, które mają już swoje miejsce w sieci, ale nie posiadają strategii SEO, również powinni jak najszybciej zadbać o jej stworzenie. Tylko realizacja przemyślanej strategii SEO może pozwolić Ci osiągnąć przewagę biznesową nad konkurencją pod względem widoczności w sieci.
Narzędzia SEO, które nas wspierają
- Ahrefs
- Screaming Frog
- Google Seach Console
- Bing Webmaster Tools
- Surfer SEO
- Sitebulb
- Webpozycja
- Google Lighthouse
- Google Page Speed Insights
- GTMetrix
- Seobility
- Ryte
- Rankz
- Własne doświadczenie i wiedza (mózg)
Z jakich narzędzi korzystamy?