WWW Digital
Robosoccer
Kategoria
WWW digital
Tagi
#digital #www
O projekcie
Robosoccer
Robosoccer to projekt mobilnej gry w piłkę nożną przy pomocy małych, mechanicznych botów. Rozgrywka odbywa się na miniaturowym boisku, a gracze kierują specjalnymi zawodnikami w formie mechanicznych robotów, których obsługa odbywa się przy pomocy aplikacji mobilnej na telefonie. Jest to wspaniała zabawa, zarówno dla całej rodziny, jak i w gronie przyjaciół podczas wieczornego spotkania. Konstrukcja botów pozwala na oddawanie precyzyjnych strzałów do bramki, podania oraz wygodne i sprawne poruszanie się po boisku – tak, aby każdy mógł zostać królem strzelców!
"Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Performance Labs – zrobili na mnie pozytywne wrażenie swoim kreatywnym podejściem, oraz ogromnym doświadczeniem w stosowaniu rozwiązań technologicznych w dziedzinie marketingu."
RobosoccerCEO: Vadim Melnyk
WYZWANIA
- Wybór platformy i przeprowadzenie kampanii crowdfundingowej
- Analiza konkurencji oraz efektów podobnych kampanii w ramach dostępnych platform crowdfundingowych oraz ułożenie pełnej strategii przeprowadzenia kampanii wraz ze wszystkimi etapami komunikacji marketingowej
- Dotarcie do zainteresowanych odbiorców za granicą
- Precyzyjnie targetowana kampania w ramach social media oraz Google Ads, docierająca do odbiorców z wyselekcjonowanych pod kątem aktywności na Kickstarter państw
- Pozyskanie kontaktów biznesowych zainteresowanych kupnem hurtowym
- Rozbicie komunikacji na B2C oraz B2B i dotarcie do firm z branż: eventowe, markety i sklepy technologiczne, sieci pubów sportowych i stadiony, kluby piłkarskie
- Utrzymanie komunikacji po zakończeniu kampanii
- Opracowanie komunikacji na przestrzeni okresu od zakończenia kampanii do dostarczenia produktu do odbiorców oraz ułożenie strategii promocji success story
co zrobiliśmy?
Zaplanowaliśmy dla klienta pełną strategię marketingową mającą na celu promocję produktu, w ramach której zbudowaliśmy kompleksową komunikację dotyczącą kampanii crowdfundingowej, stronę internetową służącą do generowania leadów i zapisu do newslettera, opracowaliśmy strategię dotarcia do zainteresowanych klientów opartą o badanie rynku oraz działania konkurencji w ramach podobnych inicjatyw.
EFEKTY
- Uzyskanie 123% zakładanego przez klienta progu finansowania na Kickstarter (£19,085 z £15,500)
- Nawiązanie kontaktu z 4 dużymi firmami z zagranicy, zainteresowanymi kupnem hurtowym oraz wynajmem na wydarzenia
- Dotarcie do 10 mln wąsko targetowanych odbiorców z krajów EU oraz Stanów Zjednoczonych z komunikacją dotyczącą produktu