WWW Digital

Robosoccer

/static/rbs-38723b3bfed10dff4281686b271310bf.jpg

Kategoria

WWW digital

Data:

Listopad 2019

Tagi

#digital #www

wave

Robosoccer

O projekcie

Robosoccer to projekt mobilnej gry w pi┼ék─Ö no┼╝n─ů przy pomocy ma┼éych, mechanicznych bot├│w. Rozgrywka odbywa si─Ö na miniaturowym boisku, a gracze kieruj─ů specjalnymi zawodnikami w formie mechanicznych robot├│w, kt├│rych obs┼éuga odbywa si─Ö przy pomocy aplikacji mobilnej na telefonie. Jest to wspania┼éa zabawa, zar├│wno dla ca┼éej rodziny, jak i w gronie przyjaci├│┼é podczas wieczornego spotkania. Konstrukcja bot├│w pozwala na oddawanie precyzyjnych strza┼é├│w do bramki, podania oraz wygodne i sprawne poruszanie si─Ö po boisku ÔÇô tak, aby ka┼╝dy m├│g┼é zosta─ç kr├│lem strzelc├│w!

wave
"Jestem bardzo zadowolony ze wsp├│┼épracy z Performance Labs ÔÇô zrobili na mnie pozytywne wra┼╝enie swoim kreatywnym podej┼Ťciem, oraz ogromnym do┼Ťwiadczeniem w stosowaniu rozwi─ůza┼ä technologicznych w dziedzinie marketingu."
Robosoccer

CEO: Vadim Melnyk

WYZWANIA

  • Wyb├│r platformy i przeprowadzenie kampanii crowdfundingowej,
    • Analiza konkurencji oraz efekt├│w podobnych kampanii w ramach dost─Öpnych platform crowdfundingowych oraz u┼éo┼╝enie pe┼énej strategii przeprowadzenia kampanii wraz ze wszystkimi etapami komunikacji marketingowej,
  • Dotarcie do zainteresowanych odbiorc├│w za granic─ů,
    • Precyzyjnie targetowana kampania w ramach social media oraz Google Ads, docieraj─ůca do odbiorc├│w z wyselekcjonowanych pod k─ůtem aktywno┼Ťci na Kickstarter pa┼ästw.
  • Pozyskanie kontakt├│w biznesowych zainteresowanych kupnem hurtowym,
    • Rozbicie komunikacji na B2C oraz B2B i dotarcie do firm z bran┼╝: eventowe, markety i sklepy technologiczne, sieci pub├│w sportowych i stadiony, kluby pi┼ékarskie,
  • Utrzymanie komunikacji po zako┼äczeniu kampanii,
    • Opracowanie komunikacji na przestrzeni okresu od zako┼äczenia kampanii do dostarczenia produktu do odbiorc├│w oraz u┼éo┼╝enie strategii promocji success story
wave

co zrobili┼Ťmy?

Zaplanowali┼Ťmy dla klienta pe┼én─ů strategi─Ö marketingow─ů maj─ůc─ů na celu promocj─Ö produktu, w ramach kt├│rej zbudowali┼Ťmy kompleksow─ů komunikacj─Ö dotycz─ůc─ů kampanii crowdfundingowej, stron─Ö internetow─ů s┼éu┼╝─ůc─ů do generowania lead├│w i zapisu do newslettera, opracowali┼Ťmy strategi─Ö dotarcia do zainteresowanych klient├│w opart─ů o badanie rynku oraz dzia┼éania konkurencji w ramach podobnych inicjatyw.

EFEKTY

  • Uzyskanie 123% zak┼éadanego przez klienta progu finansowania na Kickstarter (┬ú19,085 z ┬ú15,500)
  • Nawi─ůzanie kontaktu z 4 du┼╝ymi firmami z zagranicy, zainteresowanymi kupnem hurtowym oraz wynajmem na wydarzenia
  • Dotarcie do 10 mln w─ůsko targetowanych odbiorc├│w z kraj├│w EU oraz Stan├│w Zjednoczonych z komunikacj─ů dotycz─ůc─ů produktu
wave
wave
google opinie

Na podstawie 45 opinii