SEO

Tania Łazienka

O projekcie

Sklep internetowy Tania ┼üazienka to e-commerce istniej─ůcy od 2008 roku.Marka g┼é├│wnie kojarzona jest ze sprzeda┼╝─ů rzeczy stanowi─ůcych wyposa┼╝enie ┼éazienka. W swoim asortymencie sklep posiada r├│wnie┼╝ produkty zwi─ůzane kuchni─ů, meblami oraz p┼éytkami. Mocn─ů stron─ů Taniej ┼üazienki s─ů kolekcje (rodziny) produkt├│w, dzi─Öki kt├│rym wyposa┼╝one w nie pomieszczenie zachowuje jednolity charakter.

projekt
wyzwanie

Co m├│wi Klient?

Sklep wymaga sta┼éego wsparcia w obszarze SEO. Jeste┼Ťmy ekspertami w dziedzinie sprz─Ötu sanitarnego i potrzebujemy zewn─Ötrznych kompetencji, kt├│re zwi─Öksz─ů obroty generowane z ruchu organicznego.

wave

Czego potrzebował Klient?

G┼é├│wnym celem projektu Klienta by┼éo zwi─Ökszenie przychod├│w z kana┼é├│w organicznych przy jednoczesnym zamro┼╝eniu prac deweloperskich oraz zachowaniu istniej─ůcej platformy e-commercowej. G┼é├│wnym celem projektu Klienta by┼éo zwi─Ökszenie przychod├│w z kana┼é├│w organicznych przy jednoczesnym zamro┼╝eniu prac deweloperskich oraz zachowaniu istniej─ůcej platformy e-commercowej.G┼é├│wnym celem projektu Klienta by┼éo zwi─Ökszenie przychod├│w z kana┼é├│w organicznych przy jednoczesnym zamro┼╝eniu prac deweloperskich oraz zachowaniu istniej─ůcej platformy e-commercowej.G┼é├│wnym celem projektu Klienta by┼éo zwi─Ökszenie przychod├│w z kana┼é├│w organicznych przy jednoczesnym zamro┼╝eniu prac deweloperskich oraz zachowaniu istniej─ůcej platformy e-commercowej.

wave

Zmiana widoczno┼Ťci wpisu blogowego opartego na optymalizacji IF-IDF

wykres

Zmiana widoczno┼Ť─ç tre┼Ťci blogowych od pocz─ůtku prowadzonych dzia┼éa┼ä

wykres
wave

Co zrobili┼Ťmy?

Wzrost liczby klikni─Ö─ç YtY +43%

Wzrost widoczno┼Ťci YtY +70%

Wzrost przychodu YtY +48%*

Czas działań

2018-12-09 - 2019-01-05

2019-12-09 - 2020-01-05

Po przeprowadzonej analizie i po uwzgl─Ödnieniu ogranicze┼ä zacz─Öli┼Ťmy prace zwi─ůzane z optymalizacj─ů i uporz─ůdkowaniem stron kategorii.To pozwoli┼éo walczy─ç o pozycje TOP10 na has┼éa generuj─ůce przych├│d, jak r├│wnie┼╝ umo┼╝liwi┼éo pojawienie si─Ö w wynikach Google Grafika. Kolejnym elementem, nad kt├│rym skupili┼Ťmy swoja uwag─Ö by┼é content marketing realizowany przez dost─Öpny blog na stronie. Publikacja tekst├│w o odpowiedniej tematyce pozwoli┼é nam zrealizowa─ç kilka cel├│w m.in. zwi─Ökszy┼éo og├│ln─ů widoczno┼Ť─ç witryny, umo┼╝liwi┼é popraw─Ö linkowania wewn─Ötrznego, zredukowanie content gapu wzgl─Ödem konkurencji i pojawienie si─Ö na istotnych dla sklepu has┼éach nie produktowych. Wa┼╝nym aspektem podnosz─ůcym og├│ln─ů u┼╝yteczno┼Ť─ç menu sklepu by┼éo utworzenie i dodanie kolekcji produkt├│w opartych na prezentacji produkt├│w tylko i wy┼é─ůcznie spe┼éniaj─ůcych kryteria wymiar├│w.

wave
"Postawili┼Ťmy przed Performance Labs trudne zadanie zwi─Ökszenia przychod├│w przy jednoczesnym utrzymaniu koszt├│w. Optymalizacja strony i rozbudowa sekcji porad pozwoli┼éa dotrze─ç nam do nowych Klient├│w, zapoznaj─ůc ich z markami takimi jak Neve, Pureze, Vidre czy Crome. Efekt dzia┼éa┼ä Performance Labs zwi─Ökszy┼é i ustabilizowa┼é sprzeda┼╝ naszych produkt├│w we wszystkich kana┼éach. Z czystym sercem, mog─Ö poleci─ç ┼üukasza Zi─Ötka i ca┼é─ů jego ekip─Ö, poniewa┼╝ nie my┼Ťl─ů oni szablonowo, stale szukaj─ů nowych rozwi─ůza┼ä i prowadz─ů bardzo dobr─ů i transparentn─ů komunikacj─Ö z Klientem."
Tania Łazienka

Bartosz Siejka, Dyrektor operacyjny sklepu Tania Łazienka

wave

Technologie i narz─Ödzia

Do realizacji tego projektu u┼╝ywamy narz─Ödzi takich jak: Ahrefs, Screaming Frog, Google Search Console. Dzi─Öki uzyskanym danym jeste┼Ťmy w stanie na bie┼╝─ůco monitorowa─ç stan witryny i rozw├│j konkurencji. Opracowane tre┼Ťci na potrzeby content marketingu uzupe┼éniane s─ů przez dane z Surfer SEO i metody obliczania wagi s┼é├│w (TD-IDF).

Napisz do Nas!
wave
wave