SEO
Tania Łazienka
O projekcie
Sklep internetowy Tania Łazienka to e-commerce istniejący od 2008 roku. Marka głównie kojarzona jest ze sprzedażą rzeczy stanowiących wyposażenie łazienkowe. W swoim asortymencie sklep posiada również produkty związane z kuchnią, meblami oraz płytkami. Mocną stroną Taniej Łazienki są kolekcje (rodziny) produktów, dzięki którym wyposażone w nie pomieszczenie zachowuje jednolity charakter.
Co mówi Klient?
Sklep wymaga stałego wsparcia w obszarze SEO. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie sprzętu sanitarnego i potrzebujemy zewnętrznych kompetencji, które zwiększą obroty generowane z ruchu organicznego.
Czego potrzebował Klient?
Głównym celem projektu Klienta było zwiększenie przychodów z kanałów organicznych przy jednoczesnym zamrożeniu prac deweloperskich oraz zachowaniu istniejącej platformy e-commercowej.
Zmiana widoczność treści blogowych od początku prowadzonych działań
Zmiana widoczność treści blogowych od początku prowadzonych działań
JAKIE WYNIKI WYPRACOWALIŚMY?
Wzrost liczby kliknięć YtY +43%
Wzrost widoczności YtY +70%
Wzrost przychodu YtY +48%*
Po przeprowadzonej analizie i po uwzględnieniu ograniczeń zaczęliśmy prace związane z optymalizacją i uporządkowaniem stron kategorii. To pozwoliło walczyć o pozycje TOP10 na hasła generujące przychód, jak również umożliwiło pojawienie się w wynikach Google Grafika. Kolejnym elementem, nad którym skupiliśmy swoja uwagę był content marketing realizowany przez dostępny blog na stronie. Publikacja tekstów o odpowiedniej tematyce pozwolił nam zrealizować kilka celów m.in. zwiększyło ogólną widoczność witryny, umożliwił poprawę linkowania wewnętrznego, zredukowanie content gapu względem konkurencji i pojawienie się na istotnych dla sklepu hasłach nie produktowych. Ważnym aspektem podnoszącym ogólną użyteczność menu sklepu było utworzenie i dodanie kolekcji produktów opartych na prezentacji produktów tylko i wyłącznie spełniających kryteria wymiarów.
"Postawiliśmy przed Performance Labs trudne zadanie zwiększenia przychodów przy jednoczesnym utrzymaniu kosztów. Optymalizacja strony i rozbudowa sekcji porad pozwoliła dotrzeć nam do nowych Klientów, zapoznając ich z markami takimi jak Neve, Pureze, Vidre czy Crome. Efekt działań Performance Labs zwiększył i ustabilizował sprzedaż naszych produktów we wszystkich kanałach. Z czystym sercem, mogę polecić Łukasza Ziętka i całą jego ekipę, ponieważ nie myślą oni szablonowo, stale szukają nowych rozwiązań i prowadzą bardzo dobrą i transparentną komunikację z Klientem."
Tania ŁazienkaBartosz Siejka, Dyrektor operacyjny sklepu Tania Łazienka
Technologie i narzędzia
Do realizacji tego projektu używamy narzędzi takich jak: Ahrefs, Screaming Frog, Google Search Console. Dzięki uzyskanym danym jesteśmy w stanie na bieżąco monitorować stan witryny i rozwój konkurencji. Opracowane treści na potrzeby content marketingu uzupełniane są przez dane z Surfer SEO i metody obliczania wagi słów (TD-IDF).
Napisz do Nas